Хто заробляє на дефіциті парковок в Києві — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Хто заробляє на дефіциті парковок в Києві

Особисті фінанси
772
Столичні паркувальники піднімають розцінки. Причому дорожчають як погодинні, так і нічні стоянки.
Так, наприклад, на Оболоні нічний абонемент на деяких майданчиках вже подорожчав з 400 до 500 грн на місяць. І навіть іде війна між погодинними парковками і нічними. Останні намагаються роздобути “рибні” місця біля ТЦ.
ТЦ заробляють на парковках
Торгові центри теж хочуть отримати свою копієчку з автомобілістів. Не так давно ТРЦ також підняли розцінки на підземні паркінги. Торгові та бізнес центри, в принципі, не займаються продажем паркомісць – вони створюються для власних потреб і для здачі в оренду. І варто сказати, користуються великим попитом серед відвідувачів.
Варто заїхати у вихідні дні на парковку ТРЦ “Океан Плаза” або “Лавина Молл”: на величезних обладнаних майданчиках вільне місце для автомобіля знайти проблематично.
Зі зростанням автопарку в Києві потреба в парковках тільки зростає. Особливо це стосується людних місць – ТЦ і ТРЦ, ділових, офісних та адміністративних центрів, розташованих в центрі міста, де в робочі години спостерігається підвищена концентрація автомобілістів.
“Деякі сучасні торгові та офісні об’єкти обладнані автоматизованими системами управління зі встановленням зовнішніх дисплеїв оповіщення про кількість вільних місць для паркування. Наприклад, ТРЦЦУМ”, “Ocean Plaza”,“Атмосфера”, “Гулівер”, парковка на автостанції “Дачна”, інші об’єкти. Зрозуміло, що офісні центри завантажені в основному в робочі години, а торгові – у вечірній час і у вихідні”, – зазначив заступник керівника департаменту стратегічного консалтингу UTG Костянтин Олійник.
Але в будь-якому випадку парковки не простоюють, що і дозволяє торговим і бізнес-центрам піднімати тарифи. Так, наприклад, в “Гулівері” вартість однієї години стоянки піднялася з 10 до 15 грн. В “Арена Сіті” припаркуватися на годину обійдеться вже в 20 грн.
Те ж саме стосується і наземних парковок торгових центрів. Але оскільки тут не ведеться жорсткий електронний облік, можна домовитися безпосередньо з паркувальниками і за 30-40 грн залишити авто на цілий день.
У водіїв немає виходу
Як розповів співзасновник компанії “Паркінг Україна”, представник сервісу з оренди паркомісць Barking Тиніс Біттман, погодинні парковки підняли цінники приблизно на 5 грн.
Найдорожча парковка була виявлена ​​хоч і не в Києві, але поруч з ним – в аеропорту Бориспіль. Тут діють три автомайданчики. І якщо на перших двох беруть по 20-30 грн/год, то на третьому – 50 грн за 20 хвилин стоянки.
Подорожчання відбувається в основному через те, що попит в рази перевищує пропозицію.
Тільки в першій і другій паркувальних зонах столиці (центр, р-н бульвару Дружби Народів, Набережно-Хрещатицька та ін.) щодня одномоментно припарковано з порушеннями ПДР від 18 до 22 тис. автомобілів.
Як розповіли нам в КП “Київтранспарксервіс”, в столиці діє 531 парковка (з 86 паркоматами) на більш ніж 24 тис. автомобілів. При цьом в Києві також розташувалися 53 нелегальні майданчики.
За оцінками експертів, хоча перевірка діяльності таких парковок здійснюється дуже слабо, більше їх не стало.
“У Києві близько 15% парковок – нелегальні. Городяни стали рахувати гроші, тому платять основному тільки на офіційних майданчиках”, – зазначив Тиніс Біттман.
Але якщо “білі” парковки, швидше за все, протягом цього року більше не будуть піднімати розцінки, “нелегалам” ніщо не завадить це зробити. Наскільки – знову ж таки, буде залежати від того, чи будуть автомобілісти потребувати стоянки в тому чи іншому районі.
А з огляду на збільшення кількості автокрадіжок, жителі спальників як і раніше навряд чи будуть перевіряти наявність дозвільних документів, в тому числі і на нічних парковках. І волітимуть здати свою машину під охорону, заплатити і спати спокійно.
Денис Вергун
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас