У Великобританії нікому обслуговувати клієнтів банків


У Великобританії нікому обслуговувати клієнтів банків

Британські банки налагоджують співпрацю з державним поштовим оператором Post Office. Щоб якісно обслуговувати своїх клієнтів, банки готові делегувати свої обов’язки більше 11 тис. поштових відділень по всій країні.

Масштабному розширенню пунктів обслуговування споживачів передувалв низка скорочень у банківській сфері.

Провідні банки Об’єднаного Королівства – від Lloyds до HSBC – у 2015-2016 скорочували штат і закривали відділення по всій країні. За останні два роки було закрито близько 1 тис філій. Тому тепер обслуговувати клієнтів, які звикли до особистого спілкування зі співробітником, доведеться через пошту.

Через цей канал потенційно можна обслужити 99% фізосіб-клієнтів британських банків і 75% корпоративних клієнтів. В основному на пошті британці зможуть виконувати операції з готівкою або чеками.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua