2456
У Великобританії нікому обслуговувати клієнтів банків
— Світ
Британські банки налагоджують співпрацю з державним поштовим оператором Post Office. Щоб якісно обслуговувати своїх клієнтів, банки готові делегувати свої обов’язки більше 11 тис. поштових відділень по всій країні.
Масштабному розширенню пунктів обслуговування споживачів передувалв низка скорочень у банківській сфері.
Провідні банки Об’єднаного Королівства – від Lloyds до HSBC – у 2015-2016 скорочували штат і закривали відділення по всій країні. За останні два роки було закрито близько 1 тис філій. Тому тепер обслуговувати клієнтів, які звикли до особистого спілкування зі співробітником, доведеться через пошту.
Через цей канал потенційно можна обслужити 99% фізосіб-клієнтів британських банків і 75% корпоративних клієнтів. В основному на пошті британці зможуть виконувати операції з готівкою або чеками.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною
Також за темою
19-й пакет санкцій ще в процесі підготовки — Єврокомісія
Індія планує розбудувати залізницю на кордоні з Китаєм на випадок війни — Bloomberg
У США знизилося безробіття серед ІТ-фахівців, але робочі місця скорочуються
Українці частіше подають заяви на отримання притулку в ЄС
Рейтинг країн Європи за рівнем бідності (інфографіка)
Чому Італія стала найпривабливішою країною ЄС для багатіїв