Найнебезпечніші гоночні автомобілі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Найнебезпечніші гоночні автомобілі

Технології&Авто
1371
Коли мова заходить про спорт, важливо дотримуватися правил, щоб забезпечити рівні для всіх умови. Але це рідко вдається в автоспорті. Команди ведуть конкурентну боротьбу, конструюючи нові машини з застосуванням передових технологій. Іноді гоночні автомобілі настільки швидкі, що просто «розривають» конкурентів. А іноді вони настільки ж небезпечні, і тому їх забороняють.
Рухоме антикрило на Chaparral 2E (ліворуч) було заборонено.
Очевидно, що потужність гоночних машин потрібно тримати під контролем. Простий і ефективний спосіб – поставити антикрило. Повітря тисне на нього, збільшуючи притискну силу. Це дозволяє автомобілю краще «чіплятися» за трасу, покращуючи керованість.
Однак бувають випадки, коли антикрило не потрібно. Так, на максимальній швидкості, на прямій, воно тільки уповільнює автомобіль. Тому інженери американської команди Chaparral зробили його рухомим. Гонщик керував антикрилом: на поворотах він збільшував кут атаки, а на прямих ділянках – зменшував. Автомобілі Chaparral 2E успішно виступали в гонках, а описану технологію почали переймати інші команди. Але після кількох аварій змінювана аеродинаміка потрапила під заборону.
Brabham BT46B, також відомий як «пилосос».
У 1978 році на трасу Формули-1 вийшов автомобіль Brabham BT46B, який відразу прозвали «пилососом». В його задній частині був встановлений великий вентилятор. За офіційною версією розробника, він всього лише охолоджував двигун, але насправді створював неймовірну притискну силу.
Автомобіль взяв участь лише в одній гонці Гран-Прі Швеції 1978 року, яку гонщик Нікі Лауда легко виграв.
За матеріалами:
autonews.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас