Рейтинг українських банків у соціальних мережах (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Рейтинг українських банків у соціальних мережах (інфографіка)

Фондовий ринок
2114
В сучасному світі банки ставляться до соціальних мереж як до іміджевого інструменту. Однак соцмедіа — це не просто модний тренд.
Присутність банку в Facebook і на інших майданчиках стає необхідністю. Як з користю використовувати соціальні мережі? Які українські банки є лідерами в соцмережах? Редакція PaySpace Magazine склала рейтинг банків в Facebook на основі кількості абонентів їхніх сторінок.
Навіщо банкам йти в «соціалки»?
У банків є кілька причин для просування себе у соцмережах.
  • Діяльність компаній в соцмережах впливає на результати видачі пошуковиків. А значить — на можливість клієнта знайти банк. Чим більше користувачів підписуються на сторінку банку в соцмережі, лайкають її, тим краще стає відображення сайту банку в пошуку.
  • Через просування в соцмережах, зокрема, у Facebook, підвищується впізнаваність бренду. Банк стає ближчим до своїх клієнтів. За рахунок цього зростає і довіра до нього.
  • Соціальні мережі — це платформа, на якій ефективно працюють різні маркетингові кампанії. Активно просуваючи свою сторінку в соціальних мережах і оперативно інформуючи про нові продукти, акції або нововведення, банки можуть швидше достукатися до кінцевого споживача. Всі рекламні кампанії, які банк запускає в соцмережі, залучають користувача і впливають на його лояльність.
Рейтинг українських банків у соціальних мережах (інфографіка)
Соціальні мережі — це додатковий канал продажів банківських продуктів. Можна сказати, це найбільш бажаний результат і кінцева мета присутності банків в соцмедіа.
Рейтинг українських банків у Facebook
Відповідно до дослідження авторитетного американського порталу Hub Spot, 65% інтернет-користувачів у віці від 18 до 24 років при виборі того чи іншого продукту покладаються на інформацію, отриману саме в соціальних мережах. Тому ефективна робота над сторінкою банку в Facebook та інших платформах дає можливість отримати доступ до тим споживачів фінансових послуг, які можуть зацікавитися банківськими продуктами.
Щоб скласти цей рейтинг, ми зібрали інформацію про кількість передплатників на сторінки найбільших українських банків. Звичайно ж, кількість лайків та охоплення користувачів в Facebook — не основний показник успіху кредитної організації.
Втім, він демонструє, наскільки якісно побудована робота з клієнтами в соцмережах, наскільки уважно банк ставиться до нових каналів обслуговування користувачів.
Ніна Крузова
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас