Ощадбанк переклав провину за проблеми в роботі сервісів на "Датагруп" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ощадбанк переклав провину за проблеми в роботі сервісів на "Датагруп"

Фондовий ринок
1356
Контакт-центр, деякі банкомати та платіжні термінали Державного ощадного банку України (Ощадбанк, Київ) з 17:30 10 грудня тимчасово не працювали в зв’язку з технічними проблемами в компанії “Датагруп”, що надає банку послуги дата-центру.
Як зазначається в оновленій інформації на сайті Ощадбанку в понеділок, робота всіх сервісів на поточний момент відновлена в повному обсязі.
Як наголошується в повідомленні компанії “Датагруп”, відповідні технічні несправності були пов’язані зі збоєм в роботі систем охолодження. Ліквідувати їх вдалося через кілька годин після виявлення, однак працездатність деяких систем Ощадбанку була порушена ще деякий час.
“10 грудня в 15:45 у дата-центрі “Датагруп” стався аварійний збій в роботі систем охолодження. Виправити ситуацію вдалося до 17:20. Але незважаючи на вжиті заходи з мінімізації наслідків і оперативність у вирішенні нештатної ситуації, неприємних наслідків уникнути не вдалося: працездатність систем деяких клієнтів, серед яких найбільшим є Ощадбанк, була порушена”, – відзначили в “Датагруп”.
Ощадбанк заснований в 1991 році. Його єдиним власником є держава.
Згідно з даними Нацбанку України, на 1 жовтня 2016 року за розміром загальних активів Ощадбанк посідав друге місце (191,585 млрд грн) серед 100 банків, що діяли в країні.
ПрАТ “Датагруп” засноване в 2000 році. Займається наданням на території України послуг телефонного зв’язку, передачі даних, доступу до інтернет, а також продажем телекомунікаційного обладнання.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас