Експерт розповів, скільки коштуватиме хліб у новому році (оновлено) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерт розповів, скільки коштуватиме хліб у новому році (оновлено)

Аграрний ринок
958
“Вартість хліба на прикладі одного з наших масових сортів складається з сировини на 33 відсотки, енергоносіїв – 6%, зарплати виробничого персоналу – 3%, накладних витрат (в т.ч. зарплат) – 18%, витрат на збут – 16%, по 7 відсотків – фінансових витрат, відрахувань податків до бюджету, націнки магазину, і 3% – прибутку підприємства, – про це Finance.UА розповів комерційний директор ВП «Вінницяхліб» Ігор Юдін. – Загалом, підвищення цін на хліб офіційним виробникам не вигідне, адже кожен відсоток зростання вартості спричиняє падіння продажів на стільки ж відсотків. На ринку є багато дешевших підробок на які ситуативно можуть переходити споживачі. Тому відповідальні виробники намагаються втримувати ціни. Зараз ми робимо розрахунки щодо того на скільки доведеться піднімати ціни через ріст мінімальної зарплатні. Попередні дані, що це можливо в межах 3-5 відсотків.
За словами експерта, на Вінничині хліб один із найдешевших в Україні.
“В цьому «плюс» для споживачів, бо всі знаємо, якими низькими є доходи нашого населення. Але це відбивається на виробниках хліба, бо вони недоотримують кошти для інвестування в обладнання, технології, логістику. І це має негативні наслідки для всієї галузі”, – каже Юдін.
Як зазначає комерційний директор ВП «Вінницяхліб», щодо обсягу хліба, який випускається в країні, то Держстат обліковує великих промислових виробників, а це лише третина ринку.
За даними статистики українці щодня споживають 70 гр хліба, хоча біологічна норма передбачає 240 гр. Відповідно експерти стверджують, що реальний річний обсяг ринку хліба складає 3,5-3,7 млн тонн хліба. При цьому щороку спостерігається незначне його скорочення пов’язане зі зменшенням чисельності населення та ощадливішим споживанням.
Змінились і смаки українців щодо хліба. Тепер співвітчизники вживають більше різноманіття хлібів. Згідно з опитуваннями «Вінницяхліб» близько половини споживачів знають назви виробів, які вони хочуть придбати, решта купують за принципом «чорний-білий-батон». До того ж більшість в регіонах вже традиційно довіряє заводському хлібу.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас