415
Стало відомо, скільки банки витратили на рекламу
— Фондовий ринок
Банківська система витратила на рекламу і маркетинг 286,944 млн грн за січень-вересень 2016 року.
Витрати на рекламу і маркетинг здійснили 83 банки (в тому числі у 26 банків ці витрати були менше ніж 100 тис. грн), у решти 16 банків таких витрат не було.
Найбільші витрати на залучення клієнтів здійснили ПриватБанк (43,914 млн грн), Платинум Банк (33,38 млн грн) і ПУМБ (29,785 млн грн). У топ-5 також входять Ідея Банк (16,221 млн грн) і Укрсоцбанк (13,109 млн грн).
Сумарно на них припадає майже половина (47,5%) витрат банків на рекламу і маркетинг. Істотні суми також витрачали Ощадбанк (13,031 млн грн), Креді Агріколь Банк (10,604 млн грн), УкрСиббанк (10,418 млн грн), банк “Траст” (10,379 млн грн), Райффайзен Банк Аваль (10,214 млн грн).
Якщо порівнювати ці витрати з фінансовим результатом кредитних установ, то зі згаданих десяти установ прибуток отримали лише шість банків (витрати на рекламу у Райффайзен Банку Аваль рівні 0,4% від чистого прибутку, а у Ідея Банку – 85,3%), тоді як ще чотири установи були збитковими (витрати на рекламу в Укрсоцбанку дорівнюють 0,5% збитку, у Платинум Банку – 10%).
За матеріалами: Фінансовий клуб
Поділитися новиною
Також за темою
США та Китай досягли домовленості щодо продажу TikTok
Укрпошта презентувала нову поштову марку «Мова» (фото)
BlaBlaCar зменшив максимальний сервісний збор на 13%
Доходи Euroclear від російських активів знизилися на 25%
OpenAI придбала розробника Sky — програму для інтеграції ШІ з macOS
Виробник винищувачів Gripen збільшив прибутки
