Український стартап DelFast почав продавати франшизи — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Український стартап DelFast почав продавати франшизи

Технології&Авто
1200
Український стартап DelFast, який займається експрес-доставкою невеликих вантажів на електробайках, запустив продаж франшизи в містах України.
Про це повідомив засновник і головний виконавчий директор DelFast Данило Тонкопій. «Ви можете почати доставляти товари з магазинів «зі швидкістю доставки піци» у себе в регіоні. На електровелосипедах, швидко і екологічно», – написав він у Facebook.
Всім бажаючим Тонкопій обіцяє перевірену бізнес-модель, готові бізнес-процеси і налагоджений софт. Загальні інвестиції в одну станцію на 20 осіб оцінюють приблизно в $50 000 (сума залежить від регіону). Паушальний внесок – $6000- $10 000 також в залежності від регіону. Роялті становитиме 7% від виручки на місяць без рекламних відрахувань.
За словами Тонкопія, середній місячний прибуток від однієї станції в перший рік після відкриття становитиме $7200 на місяць. Термін окупності – 9-11 місяців (в залежності від пакета франшизи). Термін реалізації проекту – два місяці.
На сьогодні DelFast працює в Києві (п’ять станцій) і Варшаві (одна станція), а також в Алмати – вже по франшизі. «Ми продали першу франшизу в Алмати і побачили, що є попит – зараз в Алматі вже дві станції DelFast. Все суворо за Lean Startup – якщо нашим клієнтам щось потрібно, то ми повертаємо в цей бік. Плюс, ми знайшли класного партнера Franchising Full Cycle, який допоміг нам зробити і «упакувати» франшизу. Самі ми б напевно цього не зробили, тут бажаний досвід», – пояснив Тонкопій.
За його словами, команда намагалася масштабувати DelFast за обома моделями і, порівнявши результати, дійшла висновку, що франшиза ефективніша, ніж відкриття станцій на власні гроші. По-перше, витрати на відкриття власних станцій вищі, ніж відкриття по франшизі. «Україна – велика країна, і у нас фізично не вистачить ресурсів відкритися у всіх містах. І приблизно через рік ми плануємо йти в міста Європи вже за моделлю франчайзингу. Для цього потрібно буде адаптувати франшизу для країн ЄС – не просто перекласти на 28 мов, а привести всі договори у відповідність з місцевим законодавством, адаптувати бізнес-буки і бренд-буки, реєструвати торгові марки в кожній країні і т.д.», – поділився Тонкопій.
Раніше стартап запустив мобільний додаток з новою моделлю: «Uber для виклику кур’єра». За його допомогою можна викликати кур’єра, щоб він протягом години доставив, скажімо, пиріжки вашій бабусі. Якщо, звичайно, вона не в іншому місті.
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас