Новим поліцейським роздадуть старі «фени» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Новим поліцейським роздадуть старі «фени»

Казна та Політика
1574
Нацполіція не встигає восени запустити по всій Україні систему відеофіксації порушень ПДР. Натомість як додатковий захід там планують повернути на дороги радари TruCAM (так звані фени), що залишилися в спадок від ДАІ.
«Всі ці системи були на балансі обласних управлінь ДАІ, які сьогодні ліквідуються. Зараз головна причина аварійності на дорогах – перевищення швидкості (понад 25% випадків). А присутність на дорозі інспектора з радаром істотно знижує кількість порушень. Як скоро ми їх повернемо – невідомо, оскільки є технічні та нормативні проблеми їх використання. Сподіваємося встигнути до кінця року», – повідомив заступник начальника Управління безпеки дорожнього руху Нацполіціі Василь Брянцев.
За словами автоюриста Володимира Караваєва, в спадок від ДАІ поліції дісталося близько 170 трукамів, але застосовувати їх в ручному режимі не дозволяє закон про поліцію, а автоматична фіксація зіштовхнеться з неясностями щодо штрафних балів.
Застосування трукама в автоматичному режимі потрапляє під дію Кодексу про адмінпорушення, в якому сказано, що будь-які правопорушення, які фіксуються в автоматичному режимі, караються зняттям штрафних балів. Але є проблема: у нас не прописана процедура зняття штрафних балів. У протоколі це повинно бути вказано або десь ще – порядок зняття балів не прописаний», – зазначив Караваєв.
Втім, юристи нагадують: до роботи трукамів свого часу було багато претензій.
«Якщо швидкість фіксувалася не зі стаціонарної підставки, а з рук інспектора, то він міг рухати прилад назустріч авто, тим самим додаючи йому швидкості. Також були питання через чутливість до погодних умов, видимості (висока вологість або туман могли спотворити промінь). Іноді були сумніви, що дані, які зчитав прилад, належать автомобілю, на який приходить штраф, що дійсно правильно визначений винуватець порушення. Часто виникали питання до інспекторів: чи пройшли прилади перевірку, чи є на них дозвільна документація. На підставі цього в судах була купа оскаржень штрафів, і якщо їх повернуть, то все повториться», – упевнений юрист Андрій Вареник.
Однак у МВС парирують: їхні радари надійні, а програних позовів було небагато.
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас