7 причин звільнення за власним бажанням навіть найкращих працівників — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

7 причин звільнення за власним бажанням навіть найкращих працівників

Особисті фінанси
5547
Чому ж звільняються найцінніші кадри, навіть якщо вони люблять свою роботу? Причин може бути безліч. Ми не беремо до уваги особисті обставини й ті моменти, на які роботодавець ніяк не може вплинути. Inc.com пропонує розглянути причини звільнення ключових співробітників, які відбуваються з вини компанії.
Застій
Професіонали завжди хочуть рухатися вперед, відчувати власне зростання. Якщо просування по кар’єрними сходами в компанії неможливе або попереду маячить горезвісна скляна стеля, людина починає прокрастинувати й нудьгувати – нові виклики її вже не приваблюють. Єдиний вихід в такій ситуації – звільнення.
Перепрацювання
Як правило, керівництво схильне найбільше навантажувати співробітників, які працюють відповідально і сильніше від інших. У підсумку, підлеглий одержує емоційне вигорання і наростаюче бажання щось поміняти. Якщо навантаження працівника збільшується, але це не відображається в матеріальній винагороді або визнанні, найімовірніше, скоро ця людина прийме рішення піти.
Нечіткі перспективи
Будь-якому професіоналу своєї справи потрібні конкретні перспективи. Якщо ви хочете змотивувати працівника на досягнення, розкажіть, що він зможе отримати за умови підвищеної зайнятості і відповідальності. Розпливчасті обіцянки в цьому випадку не працюють.
Недооціненість
Щоб утримувати талановитих співробітників, компаніям потрібно, перш за все, перестати цінувати доходи більше, ніж людей. Це в корені неправильний підхід, який не принесе нічого, крім демотивації та низького морального духу команди.
Брак мотивації
Навіть самий надійний співробітник хоче, щоб його заохочували. Якщо компанія не має коштів на виплату бонусів або премій, спробуйте знайти інші способи висловити свою вдячність колективу.
Брак довіри
Компанія не повинна допускати зі свого боку негідної поведінки стосвно клієнтів або партнерів. Помилки у стратегії і тактиці можуть призвести до недовіри з боку колективу.
Надмірна ієрархія
Звичайно, у будь-якої компанії має бути ієрархія розподілу обов’язків. Втім, співробітники завжди повинні бути впевнені, що мають достатньо повноважень для того, щоб висувати нові ідеї та реалізовувати їх.
Зрештою, успіх будь-якого підприємства, так чи інакше, будується на взаємовідносинах між керівником і підлеглими. Постарайтеся зрозуміти, що ви можете змінити зі свого боку, щоб співробітники хотіли з вами працювати.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас