НБУ відкрив гарячу лінію для звернень громадян — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

НБУ відкрив гарячу лінію для звернень громадян

Кредит&Депозит
19312
Національний банк відкрив гарячу лінію для звернень громадян.
Про це йдеться в повідомленні НБУ.
Відтепер громадяни можуть звернутися на телефонну гарячу лінію Національного банку в разі виникнення питань щодо банківської діяльності за єдиним номером: +38 (044) 230-19-60.
Ця лінія працює цілодобово в режимі аудіозапису (автовідповідач) з подальшим прослуховуванням і обробкою звернень.
Для реєстрації та подальшого розгляду звернення необхідно вказати ПІБ, місце проживання (поштову адресу) і контактний телефон; e-mail (за бажанням отримати відповідь по електронній пошті); короткий зміст даного питання; назва банку (номер відділення) і його юридична адреса.
Розгляду не підлягають: звернення, виклад яких не відповідає зазначеним вище вимогам; питання довідкового і консультаційного характеру, відповіді на які можна отримати в телефонній довідці Національного банку за тел. +38 (044) 253-01-80; зверення з ненормативною лексикою і образами.
Відповіді на звернення громадян надаються усно (в телефонному режимі) або письмово (за допомогою e-mail або пошти).
Максимальний термін надання відповідей – 1 місяць відповідно до закону з “Про звернення громадян.
Як повідомлялося раніше, в травні поточного року Кабінет Міністрів створив урядову телефонну гарячу лінію для підприємців.
Національна комісія з регулювання ринку фінансових послуг в квітні заявила про намір створити телефонну “гарячу лінію”.
За матеріалами:
Українські Новини
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас