Українці припинили робити товарні запаси - експерт — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці припинили робити товарні запаси - експерт

Особисті фінанси
1866
Українці припинили робити товарні запаси. За словами начальника департаменту роздрібних продажів “Watsons Україна” Анни Савельєвої, сучасний покупець бере рівно стільки, скільки йому потрібно для поточного споживання.
Це накладає свій відбиток на споживчу поведінку потенційних покупців і змушує компанії вибудовувати продажі в різних форматах, залежності від платоспроможності клієнтів. Наприклад, у столиці живуть більш забезпечені громадяни, які набагато чутливіші до рівня сервісу, ніж до рівня цін.
Водночас локальні магазини в регіонах розраховані, в основному, на малозабезпечених українців, для яких вирішальне значення має ціна, а не асортимент чи рівень обслуговування.
“Треба продавати товар, який має високий оборот. Він приносить основний дохід магазину і задовольняє потреби покупця. У різних покупців різні потреби”, – пояснила Анна Савельєва.
Їх виявляють за допомогою складної аналітики, де за допомогою спеціального програмного забезпечення і опитувань з’ясовують, де перебуває потенційний покупець, хто він і чого хоче. Основний канал комунікації – магазини біля будинку, хоча вони й не дають великий оборот.
“Якщо немає потрібного товару, покупець піде до конкурентів, які часто стоять двері в двері. Асортимент магазинів дроґері (від німецького drogerie – магазин біля дому, де продаються товари повсякденного попиту. – Ред.) приблизно на 40% однаковий. Або купить у звичайному продуктовому супермаркеті. Зауважте, великий роздріб, у тому числі продуктовий, став торгувати засобами для прання і догляду за оселею, щоб збільшити потік покупців”, – наголосила Савельєва.
За її словами, важливо правильно розташовувати локації спеціалізованих магазинів, дивитися, скільки покупців із цього потоку можна зробити своїми клієнтами.
За матеріалами:
Hubs
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас