Інновації у сфері подорожей, що можуть максимально спростити переїзди — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Інновації у сфері подорожей, що можуть максимально спростити переїзди

Технології&Авто
1071
Може скластись враження, що у наш час подорожувати стає все складніше і складніше. Але такі можливості, як оренда автомобілів, реєстрація в готелях і бронювання авіаквитків, покращуються з року в рік.
З огляду на те що ціни на авіаквитки навряд чи знизяться, попри постійне зменшення розміру сидінь у літаках, а також зважаючи на міжнародні загрози, такі як вірус Зіка і тероризм, набагато простіше сказати собі “цього року я нікуди не поїду”.
Але ті, хто все ж наважиться на мандрівку, побачать, що дуже багато проблем у сфері подорожей були вирішені завдяки блискучим докорінним інноваціям, і деякі з них настільки вражають, що можна навіть говорити про нову золоту епоху подорожей.
TSA здійснює життєво необхідне переоснащення
Цього тижня компанія “Юнайтед Ейрлайнс” [United Airlines] у співпраці з TSA розпочала встановлення автоматичних конвеєрів з перевірки багажу у деяких зі своїх терміналів у США.
Компанія “Амерікан Ейрлайнс” [American Airlines] зробила це ще на початку місяця. Нова система перевірки багажу вважається на 30 відсотків швидшою; в ній використано технологію комп’ютерної томографії, що забезпечує перевірку багажу та ручної поклажі.
Аналогічно системі, що використовується в Амстердамському міжнародному аеропорті “Схіпхол” [Schiphol], контейнери з речами пропускаються через сканер замість позначення вручну контейнерів, що потребують додаткової перевірки.
Ця технологія дає змогу автоматично виявляти багаж з підозрілим вмістом та вилучати з черги, спрямовуючи його до центру контролю. Більшість багажу проходитиме перевірку дуже швидко, що значно прискорюю процес.
Додаткові переваги: завдяки технології комп’ютерної томографії ви зможете залишати ємності з рідиною та ноутбуки у своїй річні поклажі.
 
Бонусні програми допомагають отримувати більше
Наприклад, новий плагін Expedia під назвою 30K дає вам змогу рахувати відстані, які ви часто долаєте літаком. Скажімо, за рейс від Нью-Йорку до Токіо, що коштує 677 доларів США, ви отримаєте 1,117 бонусних миль.
Розрахунок миль може відразу знадобитися у різноманітних програмах лояльності та зменшити ціну наступного квитка чи надати додаткові переваги.
Крім того, плагін дає змогу отримати докладну інформацію про бонусні милі та вплив на ваш статус постійного клієнта після кожної купівлі квитка.
Втрата або затримка багажу вже майже залишилися у минулому
Обсяги втраченого багажу в США в 2015 році виявились рекордно низькими попри загальне збільшення кількості пасажирів. Це справді вражає.
Таке досягнення можна пов’язати з автоматичним маркуванням багажу, що забезпечує маркування валіз правильними ярликами, та з інноваційними програмами від “Аляска” [Alaska] и “Дельта Ейрлайнс” [Delta Airlines], які гарантують, що ви чекатимете на свій багаж біля конвеєра не більше 20 хвилин (а у тих маловірогідних випадках, коли цей час перевищено, вам люб’язно надають компенсацію, зазвичай, бонусні милі).
Ще ода корисна річ – це смарт-мітки від “Брітіш Ейрлайнс” [British Airlines], “ЕйрФранс” [AirFrance], “КЛМ” [KLM] та “Квантас” [Qantas], що дають змогу відстежувати багаж по всьому світу, а також смарт-валізи із вбудованим модулем GPS-відстежування (наприклад, моделі від компанії Bluesmart).
Якість Wi-Fi у літака нарешті покращується
Помірна здорова конкуренція допомагає підвищити швидкість Wi-Fi-зв’язку в небі. Два роки тому ViaSat запровадила надшвидкий (12 Мбіт/с) інтернет-зв’язок, який сьогодні використовується в літаках “Юнайтед” [United], “ДжетБлу” [JetBlue], “Квантас” [Qantas] та “Ель Аль” [El Al]; інноваційні високопотужні супутники ViaSat є на порядок кращими за супутники, які використовує Gogo для забезпечення сигналу Wi-Fi в літаках.
У лютому місяці цього року компанія “Амерікан Ейрлайнс” [American Airlines] намагалася розірвати контракт з Gogo, щоб надавати своїм клієнтам швидше підключення. Gogo відповіла на це модернізацією власного обладнання. Система швидкісного зв’язку Gogo має охопити земну кулю протягом року, полегшуючи роботу в інтернеті на висоті.
Покращений економний клас стає більш поширеним
Попри те що директори всіх авіакомпаній вже давно обговорюють запровадження місць покращеного економного класу, деякі провідні авіаперевізники все ще мають запропонувати щось середнє між економ- та бізнес-класом.
У листопаді American стане першою великою авіакомпанією США, яка запропонує трирядні салони покращеного економного класу на міжнародних рейсах.
Сидіння будуть оснащені висувними підніжками, USB-портами. Перевезення багажу у багажному відділенні буде безкоштовним. Delta запровадить щось схоже у середині 2017 року, хоча деталі проекту ще невідомі.
Можливо, найбільш вражаючими є салони покращеного економного класу компанії “Сінгапур Ейрланс” [Singapore Airlines], які були запроваджені на рейсі авіаперевізника з Сінгапура до Сіднея на початку цього року. Ширина цих сидінь – 19,5 дюймів, вони відкидаються назад на вісім дюймів. Вартість їх встановлення склала 80 мільйонів доларів США – лише на 20 літаках A350. (На сьогодні салони оснащують у літаках, що курсують до найбільших фінансових столиць світу, зокрема Пекін, Гонконг, Франкфурт, Лондон та Токіо.)
Високошвидкісні літаки та потяги вже на обрії
Проект Hyperloop компанії Ілон Маска [Elon Musk] вже набуває рис практичного застосування. Але це – не єдиний проект надшвидкого пересування, який перебуває у розробці.
У найближчі десять років надшвидкісні потяги-експреси з’єднають азійські столиці, такі як Куала-Лумпур та Сінгапур. Час подорожі між містами становитиме менше 90 хвилин.
Крім того, Boom, молода компанія, що займається розробкою надзвукових літаків цивільної авіації, нещодавно отримала Річарда Бренсона [Richard Branson] у якості одного зі своїх інвесторів; “Вірджин Груп” [Virgin Group] попередньо замовила 10 таких літаків до злиття “Вірджін Америка” [Virgin America] з “Аляска Ейрлайнс” [Alaska Airlines].
Квиток у два кінця з Нью-Йорка до Лондона коштуватиме біля 5 000 доларів США.
Крім того, NASA займається розробкою надзвукових літаків, які пропонує запустити у серійно виробництво вже за кілька років.
Nikki Ekstein, Bloomberg
Переклад здійснено за підтримки бюро перекладів “Антей”
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас