226
В Україні зріс попит на добрива на 20%
— Аграрний ринок
Попит на добрива на внутрішньому ринку в січні – червні 2016 року зріс на 20%, повідомила прес-служба Group DF з посиланням на директора з маркетингу, стратегічного аналізу і планування Ostchem Марію Беззубову.
“За нашими оцінками, за шість місяців 2016 року попит на внутрішньому ринку в середньому виріс на 20%, а по окремих продуктах – навіть більше. Наприклад, споживання карбаміду внутрішнім ринком склало більше 550 тис. т проти 450 тис. т за аналогічний період 2015 року, споживання аміачної селітри – близько 790 тис. т (проти 642 тис. т в 2015-му)”, – цитує прес-служба М. Беззубову.
За її словами, зростає попит і на складні добрива. Зокрема, український ринок цього року спожив понад 320 тис. т карбамідно-аміачної суміші (проти 275 тис. т в першому півріччі 2015), 75 тис. т вапняно-аміачної суміші (проти 87 тис. т), близько 650 тис . т NРК (проти 420 тис. т).
Як зазначила М. Беззубова, конкуренція на українському ринку в 2015-2016 рр. значно посилилася: наявні потужності вітчизняних заводів без проблем покривають внутрішній попит, але імпорт, в основному з Російської Федерації, дуже сильно зростає.
“Не секрет, що йде лобізм, російські конкуренти-імпортери відстоюють свої інтереси, активно завозять добрива. Український ринок є найбільшим найближчим ринком для російських виробників, а незрівнянно низька ціна сировини – газу – дозволяє їм конкурувати тут фактично при будь-якому рівні цін”, – сказала вона.
Ostchem – керуюча компанія, яка координує роботу підприємств азотної хімії, що належать Group DF Дмитра Фірташа.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Аграрії намолотили 24,8 млн тонн: 12,8% менше, ніж на цю дату торік
Розмінування: в липні аграріям повернули 330 га розмінованих земель
Ціни на землю в Україні стрімко зростають: скільки зараз коштує гектар
Логістичні компанії у Польщі потерпають від дефіциту українського зерна
Яка країна стала найбільшим покупцем української агропродукції у липні
Українській пшениці доведеться більше конкурувати на традиційних ринках