323
Автомобіль вперше продали через Twitter
— Технології&Авто
Nissan став першим автомобільним брендом, який здійснив повний цикл продажу автомобіля через соціальну мережу Twitter. Від першого контакту з клієнтом до остаточного рішення про купівлю минуло тільки 6 днів. Вся комунікація між дилером Nissan, компанією Antamotor, і покупцем Раулем Есколано відбувалася через соціальну мережу.
Есколано звертався до багатьох автомобільних брендів по всій Іспанії з проханням продати йому автомобіль виключно через соціальну мережу. Nissan і його дистриб’ютор Antamotor вразили клієнта своїм інноваційним підходом, зробивши повну відеопрезентацію автомобіля X-Trail за допомогою нової популярної платформи Periscope і завантаживши її в соціальну мережу.
Далі Есколано створив голосування у Twitter, в якому просив користувачів допомогти йому вибрати підходящий автомобіль. У голосуванні взяли участь 2,6 млн осіб, більшість із яких (43%) віддали свій голос за Nissan X-Trail, що і сприяло укладенню угоди в соціальній мережі.
У дусі по-справжньому інноваційної угоди ключі до нового автомобіля було надіслано Есколано просто додому через кур’єра.
Представники Nissan і Рауль Есколано вперше зустрілися віч-на-віч через два місяці після офіційного початку угоди, коли автомобіль було передано клієнту в іспанській штаб-квартирі компанії.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною
Також за темою
Китайські вчені створили ШІ, що працює у 100 разів швидше за конкурентів
SpaceX готується до виходу на ринок мобільних мереж
Жінки випередили чоловіків у використанні ChatGPT — звіт OpenAI
Маск урізає xAI: компанія звільнила понад 500 співробітників
Audi E5 Sportback втратив фірмові кільця
У Gmail з’явився нові функції: персоналізовані акції та трекінг замовлень