Amazon почала продавати продукти харчування під власним брендом


Amazon почала продавати продукти харчування під власним брендом

Американська компанія Amazon.com Inc. вперше запускає в продаж продукти харчування власних торгових марок.

На цьому тижні Amazon почав продавати на своєму сайті каву в зернах і мелену каву Happy Belly, створивши конкуренцію своєму сусідові Starbucks (штаб-квартири обох компаній розташовані в Сіетлі). Також Amazon випускає дитяче харчування Mama Bear двох різних смаків.

Минулого місяця WSJ повідомив, що Amazon готується представити чотири власних бренди, під якими будуть випускатися продукти харчування, підгузки й очищувальні засоби. Нові товари доступні тільки для передплатників Amazon Prime.

У 2015 році продаж товарів власних торгових марок магазинів у США досяг $118,4 млрд, майже на $2,2 млрд більше, ніж в минулому році, згідно з даними Асоціації виробників приватних торгових марок (PLMA).

Це не перша спроба Amazon створити власні торгові марки. Широкий асортимент товарів виходить у лінійці AmazonBasics, наприклад, батарейки, штативи, м’ячики для гри бочче. Також під маркою Pinzon компанія випускає постільну білизну.

Amazon.com Inc. – найбільший у світі інтернет-рітейлер і один з перших інтернет-сервісів, орієнтованих на продаж товарів масового попиту.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua