Питання по ОСББ: куди звертатися, якщо немає світла, води чи тепла — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Питання по ОСББ: куди звертатися, якщо немає світла, води чи тепла

Особисті фінанси
1607
У липні в Україні очікується активна фаза реформи ЖКГ, після якої ЖЕКи у звичайному розумінні припинять існування, а приводів для створення ОСББ стане більше.
Тому слід підготуватися до того, що функції з обслуговування та утримання в належному стані внутрішньобудинкових мереж, які поки перебувають в зоні відповідальності ЖЕО, будуть виконувати балансоутримувач або керуюча компанія.
Журналісти зібрали головні питання українців про те, як зміниться життя з ОСББ, а експерти у сфері ЖКГ відповіли на ці питання.
“Куди тепер звертатися, якщо не працює опалення, немає гарячої води або світла?”
Відповідають фахівці “Київенерго”:
“Якісні опалення і електро- та гаряче водопостачання – результат спільної відповідальності компанії, яка надає ці послуги, балансоутримувача будинку та споживача.
Наприклад, “Київенерго” виробляє теплову енергію, транспортує її тепломережами і опікується станом теплового господарства столиці. Також в зоні відповідальності компанії – облік теплової енергії, технічна справність лічильника тепла (якщо він на балансі компанії), зняття його показань і формування рахунків.
Балансоутримувач зараз – це ЖЕО, ЖБК, ОСББ (в майбутньому – ОСББ і Управляючі компанії) – відповідає за внутрішньобудинкові теплосистеми, їхній стан і їх обслуговування. Також він забезпечує підготовку до опалювального сезону і збереження будинкового лічильника теплової енергії.
У свою чергу, споживач утримує в справності і відповідно до норм свої змішувачі, радіатори і квартирні тепломережі, утеплює будинок і вчасно платить за послуги. Як максимум – бере активну участь в управлінні будинком, розуміє балансову приналежність і вимагає від балансоутримувача дій у його зоні відповідальності.
Питання по ОСББ: куди звертатися, якщо немає світла, води чи тепла
Аналогічна ситуація і в забезпеченні будинків киян світлом, оскільки там діє таке ж “правило трикутника”. Між “Київенерго” і споживачами визначено “межі розподілу”, які закріплюються в договорах.
У житлових будинках межа встановлена ​​на вводі в головний розподільний щит будинків. “Київенерго” обслуговує електрообладнання до кордону розділу, а балансоутримувач будинку займається внутрішньобудинковими електросистемами, їхніми станом та працездатністю.
У зоні відповідальності споживача перебувають стан електричної проводки в житловому приміщенні, збереження приладу обліку, а також своєчасні розрахунки за спожиту електроенергію”.
Питання по ОСББ: куди звертатися, якщо немає світла, води чи тепла
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас