1139
Nissan розробляє новий тип зберігання енергії для електромобілів
— Технології&Авто
Nissan веде розробку нового типу автомобільного двигуна на паливних комірках. Електрика для агрегату буде вироблятися шляхом електрохімічної реакції між біоетанолом та повітрям.
Нова система, яку збирається використати Nissan, називається Solid Oxide Fuel-Cell (SOFC) (твердооксидний паливний елемент). Японці стверджують, що такий різновид паливних комірок буде використаний в автомобільній індустрії вперше.
В силовій установці використовується спеціальний перетворювач, за допомогою якого водень виділяється з біоетанолу. Потім водень вступає в хімічну реакцію з атмосферним киснем, після чого виробляється електрика. Єдиним «вихлопом» такого процесу є звичайна вода. При повністю заправлених паливних баках автомобілі зможуть проїжджати до 600 кілометрів.
Біоетанол отримують з цукрової тростини. Його масово вирощують в Азії, а також в Південній і Північній Америці, тому виробництво і вартість пального не потребуватиме великих витрат. Крім того, на даний момент розвиваються технології отримання біоетанолу з відходів та інших ресурсів.
У «Ніссані» впевнені, що їхня система самостійного виділення водню з біоетанолу знизить необхідність у складній переробці всієї паливної інфраструктури. Японці вважають, що саме ця причина затримує масову появу традиційних водневих автомобілів на паливних комірках.
За матеріалами: Auto-Consulting
Поділитися новиною
Також за темою
Штрафні бали для водіїв: які ризики несе система
Експерти назвали 4 найкращі автомобілі для пенсіонерів (фото)
У OpenAI з’явився новий тип інженерів — «суперджуніори». Як вони змінюють ринок праці
Google інтегрував Gemini вперекладач
Mazda не зможе викупити свою 50% частку у спільному підприємстві з виробництва автомобілів у рф: чому так
Як працюють штрафні бали за порушення ПДР у країнах Європи
