До кінця року ЄС сертифікує австрійський літак з українськими двигунами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

До кінця року ЄС сертифікує австрійський літак з українськими двигунами

Технології&Авто
538
Двомоторний літак DART-450 (виробник – австрійська компанія Diamond) з українським мотором АІ-450С (ПАТ “Мотор Січ”, Запоріжжя) успішно пройшов льотні випробування австрійського виробництва і буде представлений на авіасалоні в Фарнборо, повідомляє прес-служба ПАТФЕД” (Харків), яке брало участь у створенні двигуна.
“Літак DART-450 буде показаний на Міжнародному авіасалоні в Фарнборо (Farnborough Airshow 2016), який відбудеться в липні цього року. А процедура сертифікації завершиться до кінця року”, – цитує прес-служба керівника компанії Віктора Попова.
За його словами, це перше в світі застосування газотурбінного двигуна (ГТД) на літаках такого класу: раніше використання ВМД вважалося невиправданим, оскільки він споживає набагато більше палива, ніж дизельний і бензиновий.
“У дуже короткі терміни був розроблений і випущений двигун АІ-450С. У минулому році в небо піднявся одномоторний літак (DA20, випускався з бензиновим двигуном – ред.), а в цьому році – двомоторний (DA42, в якому застосовувалися дизельні двигуни – ред .). Це перше в світі застосування газотурбінного двигуна на літаках такого класу “, – сказав Попов.
На його думку, сертифікація літака з українським двигуном за стандартами Євросоюзу дозволить вийти на швидко зростаючий азіатський авіаринок.
“Сьогодні дуже активно йдуть переговори з продажу ліцензованого виробництва двигуна АІ-450С в Китай. Тому перспективи цього проекту вже зараз виглядають дуже обнадійливо. Сегмент для легкомоторної авіації з газотурбінним двигуном – не менше 50% від загальної кількості випущених легкомоторних літаків”, – сказав Попов.
DART-450 (Diamond Aircraft Reconnaissance Trainer (навчальний розвідувальний літак) є першим в світі 2-х місцевим навчальним літаком подвійного призначення з бічною ручкою управління і пневматичними сидіннями, що мають цільну конструкцію, виготовлену з вуглецевого волокна, з конструкцією, виконаної за тандемною схемою. Пілотажний літак має максимальну злітну потужність 500 к.с., оснащений турбогвинтовим двигуном АІ-450С виробництва компаній “Івченко Прогрес” і “Мотор Січ”, 5-ти лопатевим повітряним гвинтом і системою управління САЕМГN. У двигуні АІ-450С застосований агрегат, виробництва компанії FED (ПАТФЕД”) – система управління паливом двигуна.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас