Українці стали більше купувати в мережі: Як зріс середній чек (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці стали більше купувати в мережі: Як зріс середній чек (інфографіка)

Особисті фінанси
989
Незважаючи на кризу, в Україні зростає середній чек на покупки в інтернеті. Згідно з дослідженням компанії EVO, за останні два роки сума одного замовлення зросла на 39%.
Тобто, якщо в 2014-му середній чек онлайн-шопінгу становив 550 грн, то вже в цьому році він досяг 900 грн (див. Інфографіку).
Як відзначають аналітики, онлайн-покупки залучають українців не випадково, адже шопінг тут дешевше, ніж в звичайних магазинах. Крім того, середній чек в інтернет-магазинах зростає повільніше, ніж інфляція.
“В минулому році споживчі товари подорожчали на 43% в порівнянні з 2014-м. У той же час середня сума онлайн-покупок виросла на 16%. Такі тенденції впливають і на поступове зростання товарообігу в мережі”, – відзначає директор по маркетингу EVO Олексій Філановський.
Самі українці підтверджують, що під час кризи почали активніше “шерстити” простори інтернету, причому ця мода торкнулася не тільки молодь, а й старше покоління.
Українців в інтернеті активно цікавлять продукти і напої, дорослий і дитячий одяг, товари для будинку, електроніка, книги, подарунки, матеріали для ремонту, сільгоспобладнання, авто- і мототехніка і ін.
Причому для наших покупців як і раніше актуальні і товари саме українського виробництва: сумки, прикраси, пояси, блузи або футболки. Що цікаво, попит на український хендмейд настільки високий, що, за оцінками аналітиків EVO, кожна четверта покупка – українського виробництва. Експерти пояснюють високу затребуваність нашого хендмейду умінням виробників швидко адаптуватися до смаків і потреб аудиторії.
Експерти вважають, що перехід на цифровий шопінг є хорошою антикризовою стратегією. “В інтернеті дійсно можна купити товари дешевше десь на 20-30 – за рахунок відсутності, як в класичному ритейлі, оренди приміщень, зарплат продавцям, комунальних рахунків. І потрібно враховувати жорстоку конкуренцію між інтернет-магазинами. В Україні цей напрям розвиватиметься і далі за рахунок розробки мобільних і планшетних додатків, а також 3D-примірочних “, – зазначив керівник секретаріату Ради підприємців при Кабміні Андрій Забловський.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас