Чому українцям перестали реєструвати б/у авто — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чому українцям перестали реєструвати б/у авто

Особисті фінанси
5742
Автолюбителі, які придбали старі авто з Європи, але не встигли поставити їх на українські номери, будуть змушені по-новому збирати документи, необхідні для реєстрації – і при цьому повторно за них платити.
Зараз підрозділи МРЕВ по всій країні відмовляються приймати у автовласників сертифікати відповідності авто стандарту Євро-5 (він діє в Україні з початку цього року, і завозити машини нижчого рівня в нашу країну заборонено). Правоохоронці вимагають такі ж папери, але нового зразка. Для цього власникам транспортних засобів доводиться заново звертатися в “Укрсепро” і платити за перевірку авто і виготовлення сертифікату.
“Сертифікат діє понад півроку, конкретна дата вказана в тексті експертного висновку. Чому ж я повинен повторно платити за перевірку?” – Дивується Іван, один з автовласників. Він також повідомив, що якщо раніше сертифікат коштував близько 400 грн, то тепер – більше 1 тис. грн.
Як розповіли в запорізькій компанії “Укрекспертиза”, зараз нереально оформити сертифікат, які б гроші не пропонував водій. “Переходимо на нову систему. Замість сертифікатів “Укрсепро” тепер будуть так звані сертифікати відповідності типу. Обов’язково потрібна подача авто, його будуть перевіряти на сертифікованому СТО. Вартість виросте до 3 тис. грн. Але поки нових бланків немає, інформація про те, коли відновиться видача сертифікатів з’явиться, як мінімум, через тиждень “, – розповіли співробітники компанії.
При цьому намічаються і регіональні проблеми. Спеціалізованим підприємствам потрібно буде заново проходити акредитацію в МЕРТ, а на це знадобиться час. “Якщо раніше я отримував сертифікат у себе в Івано-Франківську, то зараз мене послали до Львова”, – розповів один з автовласників. Отже, поставити “завислі” машини на номери, а тим більше продати, найближчим часом буде неможливо.
А коли на ринку почнеться ажіотаж, “нові зразки”, що з’явилися продаватимуть вже втридорога, і водії заплатять за них і $ 200 і $ 500, припускають експерти.
При цьому автовласників дивує “живучість” нещасливого сертифіката. Тоді як інші “зайві” папери у вітчизняній дозвільній системі поступово скасовують, ця залишається живішою за всіх живих. Хоча, по суті, наші перевіряючі лише переносять в сертифікат інформацію, яка вже міститься в супровідних документах на автомобіль (там чітко вказується відповідність техніки певного стандарту).
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас