Учасники ринку: Половина українських онлайн-магазинів продають неліцензовані IT-товари — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Учасники ринку: Половина українських онлайн-магазинів продають неліцензовані IT-товари

Казна та Політика
1410
Близько половини онлайн-магазинів, що реалізують ІТ-товари, продають неліцензовану продукцію, яка була ввезена в Україну нелегально.
Про це повідомив керівник аудіо-відео відділу компанії Samsung в Україні Андрій Скіра в ході круглого столу.
“Є близько 170 онлайн-продавців телевізорів Samsung, з них 74 – везуть виключно нелегальні несертифіковані товари. Тобто близько половини продавців вільно продають нелегальні товари. Близько 25% всіх моделей телевізорів Samsung жодного разу не були завезені в Україну офіційно”, – сказав Скіра , посилаючись на дослідження сайту Hotline.
При цьому він зазначив, що з кожним роком обсяги нелегального імпорту ІТ-продукції в Україні ростуть, у зв’язку з чим державний бюджет недоотримує десятки мільйонів гривень.
“Як ми бачимо, тренд наростаючий. Ми оцінюємо втрачений ринок не менше 0,5 млрд грн на рік, і ми оцінюємо втрату податків не менше ніж в 30 млн грн”, – додав Скіра.
Представник компанії Lenovo в Україні Тарас Джамалов повідомив, що в разі, якщо держава не вживе рішучих кроків у сфері захисту ІТ-ринку від тіньового імпорту, обсяг неліцензованої ІТ-продукції в короткостроковій перспективі може вирости в два рази.
“Обсяг тіньового імпорту в IT-товари в 15-20% – це критична точка. Якщо зараз нічого не зробити, то я впевнений, що через півроку ця цифра досягне 40-50%, а сума недоотриманого державою ПДВ буде обчислюватися мільярдами гривень”, – зазначив він.
Як повідомила представник компанії Epson Олександра Ткаченко, онлайн-магазини продають нелегальну продукцію за нижчою ціною, чим і приваблюють покупців, особливо в умовах низької купівельної спроможності населення. Однак така техніка є менш якісною і швидко ламається.
“У будь-якому випадку, страждає за фактом і репутація вендора, і споживач виявляється дезінформований… Дуже рідко споживач звинувачує в своїй помилці себе, ще рідше звинувачує продавця, у якого купив. У глибині душі він звинувачує вендора. У зв’язку з цим виробник несе репутаційні втрати “, – зазначила Ткаченко.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас