Uber і Airbnb не повинні були з'явитися - Гарі Вайнерчук про інновації в бізнесі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Uber і Airbnb не повинні були з'явитися - Гарі Вайнерчук про інновації в бізнесі

Технології&Авто
1338
Є просто успішні стартапи, а є стартапи, які змінюють світ і розоряють конкурентів. Ми бачимо, як Uber вибив грунт з-під ніг традиційного ринку послуг таксі, а Airbnb стає серйозним конкурентом готельному бізнесу. Як же так? Адже на боці великих компаній всі гроші світу, лобісти у владі і тисячі розумних голів в штаті – з такими ресурсами Uber і Airbnb взагалі не повинні були з’явитися. Відомий американський підприємець з російським корінням Гарі Вайнерчук вважає, що традиційні компанії, які не прагнуть робити інновації, будуть одного дня вигнані з ринку молодими і зухвалими. Свої думки з цього приводу він виклав у колонці на Medium.
Uber і Airbnb – дві компанії, які, на мою думку, не повинні були стартувати так, як стартували. Це не декламація з приводу їх венчурного фінансування та бізнес-рішень керівників. Цей пост про розуміння і інноваційність на своєму ринку, які гарантують, що ви не вилетите з бізнесу.
Наприклад, за останні п’ять років ми, як суспільство, пережили неймовірне культурне зрушення в зв’язку зі становленням інтернету, соціальних мереж і мобільних пристроїв. Все, починаючи від прорахунку чайових до виклику таксі, тепер в масштабі – в наших руках, і ринок вхопився за це поняття. Коли відбуваються такі технологічні зрушення, занадто багато бізнесів залишаються в пилу далеко позаду, тому що їм дуже комфортно з їх поточною успішністю. Я маю на увазі, що вони не реагують на ринок і не шукають можливості створювати інновації в їх поточній сфері. Вони задовольняються тим, що вже мають.
Я прокидаюся щоранку і думаю, як я можу вивести себе з бізнесу. Я думаю про будь-який спосіб, яким інший бізнес може зруйнувати мій прибуток і мій поточний успіх. Розмірковуючи про те, що вони можуть зробити, я можу зробити це сам і привнести інновації в мій власний бізнес. Будь-то моє агентство VaynerMedia, Wine Library або ще не запущений бізнес, який я тільки обмірковую, в моїх думках завжди прагнення залишатися на правильній стороні ринку. Чому? Тому що як підприємець, я краще сам піду з бізнесу, ніж дозволю комусь іншому викинути мене з нього.
Чому засновник StumbleUpon Гаррет Камп і засновник Red Swoosh Тревіс Каланік – двоє людей без досвіду в бізнесі транспортних перевезень – змогли створити настільки успішну компанію, яка сьогодні витісняє з бізнесу традиційні таксі? Як двоє сусідів на мілині Брайан Ческі і Джо Гебб придумали здавати в оренду горище в своїй квартирі в Сан-Франциско і почали конкурувати з Hilton? Відповідь проста: вони робили інновації там, де їх не робили суперники. Вони були інноваторами, які побачили вільне місце на стрімко еволюціонуючому інтернет-ринку.
І якщо подумати, Uber і Airbnb не просто два “єдинорога”, які стягнули з-під носа можливості у ветеранів індустрії. Чим швидше ви усвідомлюєте, наскільки рідким і швидкоплинним є ринок, тим швидше зможете взяти гору на вершині. Так зробили AAA, коли почали пропонувати водіям допомогу в дорозі. Кур’єрські послуги доставки день в день на кшталт UberRush і Amazon Prime Now забрали можливість у FedEx. Gmail забрав революційну ідею всесвітньої комунікації з-під носа у U.S. Postal Service. Таке відбувається часто-густо.
Якщо ви шукаєте нішу для заснування нового бізнесу або вже працюєте в індустрії, в якій, на вашу думку, завжди будете актуальні, вам необхідно бути інноваторами на своєму ринку. Чому? Тому що це єдиний спосіб грати на випередження.
Я закінчу цю статтю двома ідеями, які, по-моєму, відкривають величезні перспективи для інновацій. Я не знаю, яким конкретно стане втілення кожної з них, тому що для мене це просто фан, але не можна заперечувати їх потенціал, який вони представляють.
Фастфуд для самокерованих автомобілів
Сьогодні ресторани швидкого харчування на кшталт Sonic і Burger King повинні об’єднуватися з моторними компаніями на кшталт Toyota або Google, і стати постачальниками їжі для самокерованих автомобілів. Подумайте про це: коли хтось 45 хвилин добирається на роботу, йому хочеться перекусити в дорозі, щоб не витрачати час даремно.
Я думаю, в наступні 10-20 років самокеровані автомобілі стануть набагато популярнішими, і це буде відмінний спосіб для компанії застрибнути в правильний вагон. Мобільні ресторани – можливість в буквальному сенсі їсти на ходу. Буде набагато приємніше побачити, як одна з цих компаній готової їжі входить в цей бізнес замість того, щоб бути затисненою зухвалим стартапом, який вчасно побачить потенціал.
Розумні штани
Ви, напевно, чули від мене про розумні носимі технології і раніше, але це все ще гаряча тема. Я думаю, виробники одягу, на зразок Levi’s, повинні почати дослідження і розробку ринку розумних штанів, щоб згодом домінувати на ньому.
Такі штани відстежуватимуть вашу втрату ваги або моніторити поведінку. Наприклад, ви підвернули ногу, і ваші штани помітили, що ви кульгаєте. Ваші штани надсилають вам повідомлення, що така ходьба насправді шкодить спині і допомагають скоригувати її, перш ніж у вас через це почнуться додаткові проблеми. У світі, в якому все стає розумним, компанія на кшталт Levi’s повинна шукати можливість для таких інновацій, поки якийсь початківець не загарбає цей ринок через 15 років.
Автор: Гарі Вайнерчук
Джерело: Medium
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас