Оформляти квартири і спадок в Україні будуть по-новому — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Оформляти квартири і спадок в Україні будуть по-новому

Нерухомість
5751
Мін’юст передає права реєстрації на місця, обіцяючи спростити процедуру і зробити її дешевше.
При цьому з 1 травня оформити папери можна буде не тільки через держреєстраторів і приватних нотаріусів, а й в сільрадах, центрах надання адмінпослуг і навіть у відділеннях “Укрпошти”.
Також розширився перелік суб’єктів, які тепер зможуть вносити зміни в держреєстри. Наприклад, підприємці можуть зареєструватися як фіз- або юрособа на порталі держпослуг iGov в рубриці “Бізнес”.
Першими оцінити “Укрпошту” в ролі реєстратора зможуть кияни та жителі Київської, Житомирської та Вінницької областей: саме на базі цих обласних дирекцій зараз активно створюється сервіс “Служби державної реєстрації”.
Тут вже підготовлені співробітники, вони забезпечені необхідною технікою і стійким підключенням до мережі. Причому до реєстраторів висуваються досить жорсткі вимоги, зокрема, стаж не менше трьох років.
До кінця року обіцяють запровадити цей сервіс ще в трьох областях: Дніпропетровській, Львівській та Рівненській.
Скільки буде коштувати послуга “поштового реєстратора” – поки невідомо. Зате на підприємстві відзначили, вже надають ряд адмінпослуг, якими населення користується досить активно. “За три місяці видано 83 770 документів. Найпопулярніші – оформлення субсидій, видача довідок про доходи і виписок з реєстру речових прав”, – повідомили в прес-службі “Укрпошти”.
Головне питання – чи встигне Мін’юст до 1 травня передати всі повноваження на місця. Чиновники обіцяють: в більшості регіонів в терміни вкладуться, адже передача прав почалася з початку року. Згідно з даними порталу Міністерства юстиції, в 15 областях і Києві ця робота вже завершена більш ніж на 90%. У Київській, Вінницькій, Полтавській і Херсонській областях рівень готовності варіюється від 50 до 70%. Найбільш відстаючі – Одеська і Луганська області (30-50%).
Експерти, в цілому, позитивно оцінюють нововведення. “В Україні 6,6 тис. нотаріусів, з них державних – лише 7%. І якщо вартість послуг державного нотаріуса регулюється законом, то приватних – виключно ринком. “Укрпошта”- держпідприємство, значить, слід очікувати, що її послуги будуть, як мінімум, не вище, ніж у державних нотаріусів. Це дозволить знизити ціни по ринку. тобто якщо не в своєму сільраді, то в найближчому поштовому відділенні за символічну плату можна буде оформити спадщину, дарування та продаж житла “, – розповів віце-президент Ліги експертів України Андрій Гусельников.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас