Росія стає основним постачальником вживаних автомобілів в Україну — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Росія стає основним постачальником вживаних автомобілів в Україну

Особисті фінанси
5378
Росія стає основним постачальником вживаних автомобілів в Україну. Так, в залежності від марки і моделі, від 25% до 50% імпорту б/у в лютому припадало саме на РФ, свідчать дані Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД).
Ще в 2015 році лідерами імпорту вживаних автомобілів в Україну були “традиційні” Німеччина і Франція, тоді як “імпорту вживаних іномарок із Росії не було взагалі”.
Зростання імпорту старих авто з РФ в Україну експерти пояснюють їхніми низькими цінами на автомобілі (як на нові, так і б/у) через девальвацію російського рубля, а також наявністю в РФ більше двох десятків заводів міжнародних автоконцернів.
“Ціни на нові та вживані автомобілі в Росії на 20% -30% – 50% (в залежності від моделі та виробника) нижчі, ніж в Україні або ЄС. Імпорт іномарок з РФ в 2016 році активізувався і вже набув системних обертів” , – йдеться в прес-релізі асоціації.
За даними асоціації, найбільш доступний і лідер за обсягом імпорту в Україну, бюджетний автомобіль Renault Megane в аналогічних комплектаціях/пробігу/році випуску коштує в ЄС більше $ 14 тис., в Україні $ 12 тис., а в Росії всього $7 тис., популярний Volkswagen Passat – в ЄС і Україні коштує $20 тис., а в РФ $14 тис.
“Ще один б/у автомобіль, що масово завозиться в Україну – Mercedes-Benz E-клас – в ЄС коштує понад $ 25 тис., в Україні понад $ 31 тис., тоді як в РФ – $ 16 тис.”, – констатують експерти.
Кардинально змінилася ситуація в сегменті імпорту автомобілів з пробігом. Це сталося за рахунок нового екологічного законодавства в Україні (введення Євро-5 – ред.) і девальвації валют в країнах СНД, зазначає ВААІД.
Зокрема, в січні-лютому в Україну імпортовано 2,6 тис. вживаних легкових автомобілів, що на 6% більше, ніж за той же період минулого року. При цьому, якщо за 2 міс. 2015 року 52% імпорту становили авто до 2008 року випуску (Євро-4 і нижче), то за січень-лютий поточного року частка таких авто склала лише 4%, решта – автомобілі випуску 2009 року і молодше, причому основна частина – 2011-2012 рокувипуску (тобто досить свіжі і дорогі автомобілі).
Асоціація відзначає також зміну структури імпортованих брендів з трендом зростання імпорту дорогих б/у автомобілів преміум-сегменту: AUDI, Mercedes, BMW, тоді як імпорт б/у автомобілів масових доступних європейських брендів падає: Renault на -18,8%, Volkswagen на 8%, Opel на 11,5%.
“Таким чином, б/у імпорт повторює тенденцію ринку нових авто – істотно зростають продажі преміальних брендів, що виглядає трохи дивно для країни, яка перебуває у тяжкій економічній кризі і фактично в стані війни. Але і це має своє пояснення – середній клас в Україні зникає, а заможних любителів преміум-сегменту в особі держчиновників, суддів, прокурорів, депутатів додається”, – пояснюють в ВААІД.
За матеріалами:
Дзеркало Тижня
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас
dimochka64, Более 2-х десятков? Вы ж врите врите и незавирайтесь
таки меньше https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B8_%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B9_%D1%81%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BA%D0%B8
rua,
Показати весь коментар
bubbakar, Половина из них уже сбежали с рашки
kab80, Ога, а Навару и Патфайдер что в Раше, что у нас перестали продавать. Наверно в отличие от Прадо и Хайлюкса не беруть.
Шоб не быть песдаболом - ссылку на 95й по 25 рублей на заправках на Брянщине. Или там 76й удачно разбавляють газолином?
kab80, Ну и что, а к примеру, в Турции бензин под 40 грн.
sergei_v_ivanov, Из всего что Вы перечислили более менее можно причислить к производствам только Форд, Рено, Тойота и Фольскваген. Остальные прикручивают колеса в основном. Да и первые нельзя назвать полноценным производством.
И такая обильность прикручивателей колес понятна, ведь товарищи установили заградительные пошлины.
rua,
Показати весь коментар
EKO, Ну солярис еще. Но не надо путать объемы их рынка и нашего. Да и упали мы намного серьезнее. Но так или иначе все собирается в осн. на внутренний рынок, дабы преодолеть пошлины.
"виглядає трохи дивно для країни, яка перебуває у важкій економічній кризі"
Враховуючи, що кожна економічна криза приносить необхідність впровадження інновацій, оновлень та мінімізації витрат, то вважаю покупку більш дорогих,більш економічних брендів - Закономірністю кризи.
Читати всі коментарі на форумі