Ринок легкових авто за 3 міс. виріс на 50% за рахунок двократного приросту в березні


Ринок легкових авто за 3 міс. виріс на 50% за рахунок двократного приросту в березні

Продажі нових легкових автомобілів в березні збільшилися на 98,2% в порівнянні з аналогічним місяцем 2015 року – до 4,891 тис. од., що дозволило ринку цих авто за підсумками першого кварталу вирости на 50%.

У той же час, за даними аналітиків, далеко не всі дилерські мережі змогли скористатися позитивною динамікою на авторинку.

Лідером в березні стала Toyota, зайнявши 12% ринку (продано 596 авто проти 357 в лютому) і випередивши лідера лютого Renault, яких продано 511 од. (На 19% більше, ніж в лютому).

“Сенсацією цього сезону стало третє місце на ринку BMW (в лютому – 8-е). Баварський концерн не тільки зайняв 5,6% українського авторинку, але і зміг випередити більш доступних конкурентів. Такий високий показник у BMW нами зафіксовано вперше за всю історію спостережень за авторинком “, – відзначають експерти.

При цьому вони підкреслюють, що зростають продажі майже всіх брендів преміального сегмента, за винятком Mercedes-Benz (в березні 14 рядок рейтингу проти 9 в лютому) і Lexus.

Четверту позицію в березні зайняв Volkswagen з продажем 272 авто (в лютому – 192 од.), а на п’яту піднявся Ford (з 12 місця в лютому), продажі якого зросли на 83% до лютого, до 264 од.

За даними AUTO-Consulting в березні сталося ще одна знакова подія – Volvo вперше за всю історію українського авторинку випередила з продажу Lexus (увійшла в ТОП20 з часткою ринку 1,43%). Вітчизняний автобренд ZAZ в березні зайняв 11-й рядок з часткою 4,09%.

Експерти ринку відзначають, що системні зміни відбуваються і в стані китайських брендів – лідируючий бренд Geely виявився на 19-му місці (продано 71 авто проти 49 в лютому), а наступні за рейтингом JAC, Great Wall фінішували в кінці третього десятка.

“Але сенсація в стані “китайців” в березні також була. Так, молодий бренд Zotye, який вийшов на український ринок лише в кінці 2015 року, в березні зміг обійти з продажу Chery”, – констатує AUTO-Consulting

У той же час, за даними асоціації “Укравтопром”, продажі нових легкових авто в Україні в березні зросли майже в 2,2 рази в порівнянні з березнем 2015 року, до 4,902 тис. од. При цьому перші два місця в рейтингу також займають Toyota з часткою ринку 12% і продажем 592 авто (в 3,4 рази більше, ніж в березні-2015), і Renault (продано 512 авто – майже в два рази більше).

У той же час на третю позицію асоціація виводить Volkswagen з результатом – 277 авто (“плюс” 83% до березня 2015 і 47% до лютого 2016) тоді як BMW на четверту сходинку з показником 273 авто і приростом в 2,6 рази до березня минулого року.

Замикає п’ятірку лідерів, за даними “Укравтопрому”, бренд Ford з приростом майже в три рази до березня минулого року, до 264 авто.

Асоціація також призводить показники продажів в березні поточного року комерційних і вантажних авто, а також автобусів. Зокрема, минулого місяця продано 620 вантажних і комерційних авто, що в 2,3 рази перевищує показник продажів березня минулого року і на 27,6% – лютого поточного, при цьому лідирує ГАЗ, яких в березні 2016 продано 110 од. проти 21 в березні-2015 і 71 од. – В лютому поточного. Тим часом автомобілів КрАЗ в Україні в березні продано тільки 4 од.

Продажі автобусів в березні виросли на 24% до березня минулого року, але скоротилися на 36% до лютого поточного, до 62 од., при цьому лідером також є ГАЗ з продажем 17 автобусів, а з вітчизняних брендів лідирував I-VAN з продажем 10 автобусів (стільки ж продано “Богданів”).

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Бензин та авто
В Контексті Finance.ua
Опитування