Зареєструвати нерухомість і бізнес в Харкові тепер можна тільки через мерію
З учорашнього дня зареєструвати нерухомість і підприємництво харків’яни можуть тільки в департаменті реєстрації міськради.
Як повідомив директор підрозділу Олег Дробот, перехідний період, коли реєстрацію можна було здійснювати як в управліннях органів юстиції, так і в департаменті реєстрації, закінчився.
Документи на реєстрацію прав на нерухоме майно потрібно подавати до центрів надання адміністративних послуг (основний – на Червоношкільній набережній, 26, або дев’ять районних).
Документи на реєстрацію бізнесу можна як і раніше подавати за адресою: пр. Московський, 96-а (тел .: 760-79-27, 760-79-32). Найближчим часом ці послуги також будуть перенесені в усі територіальні підрозділи центру адмінпослуг.
Крім того, з 4 квітня прописатися і виписатися (реєстрація місця проживання) можна буде тільки через департамент реєстрації. Отримати ці послуги також можна в центрі надання адмінпослуг і у всіх його територіальних підрозділах. А ось довідки про склад сім’ї департамент не видає, їх повинні надавати експлуатаційні організації, які обслуговують будинки.
Документи на реєстрацію прав на нерухоме майно потрібно подавати до центрів надання адміністративних послуг (основний – на Червоношкільній набережній, 26, або дев’ять районних).
Документи на реєстрацію бізнесу можна як і раніше подавати за адресою: пр. Московський, 96-а (тел .: 760-79-27, 760-79-32). Найближчим часом ці послуги також будуть перенесені в усі територіальні підрозділи центру адмінпослуг.
Крім того, з 4 квітня прописатися і виписатися (реєстрація місця проживання) можна буде тільки через департамент реєстрації. Отримати ці послуги також можна в центрі надання адмінпослуг і у всіх його територіальних підрозділах. А ось довідки про склад сім’ї департамент не видає, їх повинні надавати експлуатаційні організації, які обслуговують будинки.
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною