1777
Джордан Белфорт: переконування у продажах – як це працює
Реальний Вовк з Уолл-стріт вперше представить в Україні свою універсальну Прямолінійну систему переконування.
Вміння продавати вкрай важливе не лише для тих, хто безпосередньо займається продажами, але для всіх та кожного. В цьому впевнений Джордан Белфорт – прототип Вовка з Уолл-стріт з однойменного фільму Мартіна Скорсезе, всесвітньо відомий бізнес-консультант, творець авторської методики продажів та один з кращих мотиваційних ораторів світу.
«Певно, я навчив цієї системи всі сфери бізнесу, які тільки можна уявити, — розповідає він без зайвої скромності. – Вона – не лише для продавців, але й просто для підприємців. Людей, котрі хочуть відкрити власний бізнес. Якщо ти не вмієш продавати – впливати на людей, переконувати їх, — то хай щастить у розвитку твого бізнесу! І мова не лише про роботу з клієнтами – я кажу про банкірів, що дають кредити, орендодавцях, інвесторах, врешті решт, про працівників – як ти змусиш людей працювати на тебе? Як зможеш зацікавити їх, аби вони обрали твою фірму, «купили» твоє бачення, вашу мрію? Як ти в принципі збираєшся про щось домовлятися з людьми? Це стосується всіх сфер життя».
Прямолінійна система переконування Белфорта – це комплексний підхід, що включає різноманітні комунікативні техніки – як вербальні, так і невербальні, — чіткі алгоритми продажів, роботу з запереченнями та багато іншого. Звісно, це не магія, яка дозволяє зробити неможливе, але – ефективний інструмент, за допомогою якого можна зробити можливе таким, що вже сталося.
«Можна сказати, що переконування в продажах – це про те, як провести людину за маршрутом від «дайте мені подумати» до «так, давайте це зробимо!». Але це не про те, як людину, котра каже «ні», перетворити на ту, що скаже «так». Такі люди тобі непотрібні – вони не хочуть купляти, і це нормально. Та можна вплинути на тих, хто каже «мені треба подумати», «я вам перетелефоную», «мені треба порадитися з адвокатом, з керівництвом, з бухгалтером, з зубною феєю і т. ін.», – пояснює Белфорт.
На його думку, немає нічого поганого в тому, аби певним чином вплинути на людину, для якої покупка вашого товару буде справді вигідною. «Багато людей в принципі нерішучі, — каже він. – В них стоїть своєрідний «блок» на купівлю будь-чого – іноді це йде з дитинства, коли батьки попереджають: «Ніколи не довіряй продавцеві!». І такі люди живуть, постійно відчуваючи «спрагу», нестачу чогось». А отже, якщо ви їх переконаєте все-таки здійснити покупку, то це буде вигідно не лише для вас, але й для них – це ключовий етичний принцип продажів перевихованого Вовка з Уолл-стріт.
«Я кажу про вміння подавати свої ідеї та принципи так, аби людина сама захотіла діяти. Це – взаємовигідна співпраця, а не лише бажання отримати те, що тобі потрібно. Є людина, якій щось треба, і є інша людина, в якої це є. Один задовольняє свої потреби, інший отримує гроші – оце справжній бізнес!» – впевнений Белфорт.
Замовити квитки на виступ Джордана Белфорта, що відбудеться у Києві 10 червня, можна за посиланням http://realwolf.com.ua/
Організатор – PS Consulting – бізнес-заходи найвищого рівня за участю спікерів зі світовим ім’ям.
За матеріалами: ТОВ ПІ ЕС Консалтинг
Поділитися новиною