Київ має намір спрямувати понад 25 млрд грн на модернізацію транспортної інфраструктури: Орієнтовний фінансовий план — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Київ має намір спрямувати понад 25 млрд грн на модернізацію транспортної інфраструктури: Орієнтовний фінансовий план

Казна та Політика
797
Київ планує модернізувати транспортну інфраструктуру в період 2016-2018 рр., спрямувавши на ці цілі орієнтовно близько 25,6 млрд грн.
Такі дані містяться в плані заходів на 2016-2018 рр. з реалізації стратегії розвитку Києва до 2025 року, який закріплено розпорядженням Київської міської держадміністрації (КМДА) №100 від 26 лютого 2016 року, оприлюдненим у виданні “Хрещатик”.
В рамках документа, модернізація транспортної інфраструктури столиці відноситься до стратегічних цілей поліпшення комфорту життя і передбачає 13 пунктів, зазначених в орієнтовному фінансовому плані їх виконання.
Так, на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену до 2019 році передбачається спрямувати 3,867 млрд грн; на придбання вагонів метрополітену – 1,308 млрд грн; на капітальне будівництво і модернізацію Київського метрополітену – 4,177 млрд грн; на будівництво і реконструкцію вулично-дорожньої мережі – 6,323 млрд грн; на модернізацію системи вуличного освітлення – 1,37 млрд грн.
Крім того, на розвиток паркувального простору планується направити 1,024 млрд грн; розвиток міжнародного аеропорту “Київ” – 263,1 млн грн; на розвиток внутрішнього водного транспорту – буде визначено; на інформатизацію міста – 732,3 млн. грн.; будівництво транспортних пересадочних вузлів з терміналами – 605,4 млн грн; будівництво тролейбусних ліній – 216,8 млн грн; реконструкцію і будівництво трамвайних ліній – 2,653 млрд грн; придбання трамвайних вагонів, тролейбусів, автобусів, електробусів та спецтехніки – 3,075 млрд грн.
Дані: розпорядження КМДА №100
Згідно з програмою, реалізація проектних ініціатив можлива за рахунок коштів бюджету Києва; коштів державного бюджету, в тому числі Державного фонду регіонального розвитку; коштів інвесторів; власних коштів підприємств; коштів міжнародної технічної допомоги; коштів з інших джерел, не заборонених законодавством.
Серед очікуваних результатів: введення відкритої автоматизованої системи розрахунку за послуги паркування з можливістю онлайн-контролю; поліпшення організації дорожнього руху; якості пасперевезень; збільшення паркомісць; розвантаження транспортних магістралей; зменшення дорожніх заторів, придбання сучасного рухомого складу; розвантаження станцій метрополітену в центрі столиці тощо.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас