"Київенерго" планує автоматизувати збір показників споживання тепла і впровадити можливість online-звірки


"Київенерго" планує автоматизувати збір показників споживання тепла і впровадити можливість online-звірки

Столична енергокомпанія АЕК ПАТ “Київенерго” планує в 2016 році впровадити автоматизовану систему збору показників будинкових лічильників тепла, надати споживачам можливість для їх online-звірки, повідомив глава компанії Олександр Фоменко на прес-конференції в Києві в середу.

“У цьому році ми запускаємо модель по автоматизації обліку теплової енергії. Всі лічильники без винятку будуть заведені дистанційно на сервера – ми будемо дистанційно знімати показання і на нашому сайті будь-який житель зможе подивитися споживання свого будинку з історією помісячною, історією по роках”, – сказав він.

А.Фоменко додав, що зараз виникає багато розбіжностей у зв’язку з тим, що зчитування показників будинкових лічильників проводиться з 19 по 25 число (через обмеженість людських ресурсів компанії).

“Виникають питання, наприклад, чому рахунки за січень схожі з лютим при різній погоді? Насправді, рахунки виставляються не за календарний місяць, а за період, наприклад, з 19 по 19 число … За рахунок впровадження автоматизованої системи обліку ми зможемо стабілізувати ситуацію і у нас з’їм показників буде проводитися в 0 годин останнього дня місяця. Буде розуміння, рахунок, що виставляється – чітко відповідає календарному місяцю “, – сказав він.

Глава “Київенерго” зазначив, що нову систему в цьому році планується впровадити для більшості споживачів.

Крім того, столична енергокомпанія в 2016 році переходить на власну систему адміністрування оплати – з ланцюжка взаємодії зі споживачем буде виключено комунальне підприємство (КП) “Головний інформаційно-обчислювальний центр” (ГІОЦ).

“Раніше ми не проводили самостійне адміністрування за розрахунками клієнтів – ми працювали через ГІОЦ, який отримував від нас вхідні дані за приладами обліку, за розрахунками і нараховував кожному жителю по гарячій воді і по опаленню. У минулому році ми почали розробку власної білінгової системи для повного власного адміністрування. з січня ми поступово, по два райони, переводимо на свої нові рахунки і нове адміністрування “, – сказав він.

За словами А.Фоменко, до 1 липня “Київенерго” розраховує повністю перейти на власну систему адміністрування.

За розрахунками глави компанії, це дозволить знизити навантаження на центри обслуговування клієнтів, зніме ряд проблемних питань у взаємодії з клієнтами.

Як повідомлялося, “Київенерго” експлуатує практично всі енергетичні об’єкти, розташовані в столиці, за винятком Дарницької теплоелектроцентралі.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua