Що українці купують в інтернеті (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Що українці купують в інтернеті (інфографіка)

Особисті фінанси
4981
Криза в країні, зростання “комуналки” і зниження зарплат призвели до того, що в минулому році майже 43% своїх доходів українці витрачали на їжу і напої навіть в інтернеті.
Це означає, що політика проїдання серйозно вкоренилася в звичках наших співгромадян – адже якщо в 2014-му на продукти населення витрачало 39,27% зарплат, то на початку 2016- го на ці цілі йде вже 52% сімейного бюджету! Такі невтішні дані дослідження міжнародного центру інтернет-торгівлі Allbiz. Експерти вивчили, що саме в минулому році українці активно купували в інтернеті (докладніше див. Інфографіку), і склали прогноз потреб настроїв.
ЗВИЧКИ. В цілому споживчі переваги українців, коли мова заходить про покупки в мережі, особливо не змінюються. Так, в 2014 році населення витрачало на продукти і напої 39,27% доходу, на одяг і взуття – 27,3%, спорт і відпочинок – 9,77%, будинок і сад – 9,47%, здоров’я і красу – 9 , 33%, дитячі товари – 4,86%. У порівнянні з настроями 2015-го, структура витрат залишилася колишньою (див. інфографіку) – правда, наші співгромадяни стали ще більше витрачати на продукти і напої, а ось на одязі і взутті – економлять. При цьому в 2014-му українці в інтернеті найактивніше цікавилися сигаретами, соняшниковою олією, горіхами, кавою, дитячим одягом, цукром, жіночим взуттям, курятиною, пральним порошком і національним одягом. А в 2015-му споживнастрої трохи перемістилися в сторону сигарет, горілки, соняшникової олії, кришок для консервування, цукру, кави, дитячих підгузників, яєць, кросівок і навіть триколісних велосипедів.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас