Кабмін і Мінінфраструктури допускають корпоратизацію і поділ АМПУ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кабмін і Мінінфраструктури допускають корпоратизацію і поділ АМПУ

Казна та Політика
277
Кабінет міністрів України та Міністерство інфраструктури України допускають корпоратизацію і поділ Держпідприємства “Адміністрація морських портів України” (АМПУ), повідомив заступник міністра інфраструктури України Юрій Васьков.
“Міністерство інфраструктури щодо цього законопроекту висловить свою позицію офіційно. Але зараз вона не готова. Що стосується позиції Кабміну, то розглядається можливість, і міністерство інфраструктури вважає це правильним, включити АМПУ в список підприємств, які можуть бути корпоратизовані, причому залишивши його виключно у державній власності. Тобто мова про приватизацію АМПУ або інфраструктури ні в якому разі не йде. А АМПУ пропонується назавжди закріпити в списку тих, що не підлягають приватизації, але корпоратизувати, тому що це більш ефективна форма контролю і управління “, – сказав він.
Що стосується поділу АМПУ, на думку Ю.Васькова, зараз немає передумов для того, щоб здійснити цей процес. “Моя думка, що прямо сьогодні ми до цього не готові, – сказав він. – Але на порядку денному це питання стояти може”.
Як повідомлялося, 18 лютого у Верховній Раді був зареєстрований законопроект “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо належного функціонування портів)”.
Законопроектом пропонується Адміністрацію морських портів України розділити на окремі юридичні особи-адміністрації морських портів, шляхом змін до закону України “Про морські порти України”. При цьому, адміністрацію морського порту пропонується акціонувати.
Адміністрація морських портів України – державне підприємство, яке в даний час здійснює нагляд над функціонуванням 13 морських портів на території України. Підприємство було засноване в 2013 році, володіє стратегічними об’єктами портової інфраструктури, до яких відносяться акваторії морських портів, гідротехнічні споруди, причали і інфраструктура загального користування, така як під’їзні дороги та інженерні мережі.
АМПУ забезпечує функціонування морських портів, стягує портові збори, а також надає послуги загального технічного обслуговування. У кожному порту є філія адміністрації, яка діє як адміністрація порту. 80% доходів АМПУ деноміновані в доларах США, тоді як у витратах домінує гривнева складова.
АМПУ в січні-вересні 2015 року одержала 4,9 млрд грн чистого доходу, що на 80% більше, в порівнянні з відповідним періодом 2014 року. Чистий прибуток збільшився в 2,8 рази – до 3,4 млрд грн, внаслідок чого показник чистої рентабельності зріс до 67,9%, тоді як в січні-вересні 2014 року він становив 44%.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас