Яценюк назвав вартість перевезень в обхід Росії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Яценюк назвав вартість перевезень в обхід Росії

Казна та Політика
3425
Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк поставив завдання перед «Укрзалізницею» й учасниками руху нового контейнерного поїзда проїхати по так званому «Новому шовковому шляху» за 10 діб.
«Це дозволить нам скоротити витрати на транзит і прискорити його», – сказав він під час наради в «Укрзалізниці» у вівторок.
Прем’єр також доручив Міністерству інфраструктури провести в Астані всі необхідні переговори щодо проходження кордонів, швидкості проходження поїзда, і всіх невирішених питань.
«Зараз вартість перевезення одного контейнера близько $ 5,5 тис., це зізнатися дещо дорожче, ніж традиційний шлях через РФ. Але якщо ми зможемо повністю завантажувати склад, ми знизимо вартість перевезення», – сказав А.Яценюк.
Глава департаменту комерційної роботи ПАТ «Укрзалізниці» Юрій Меркулов додав, що вже є розуміння як завантажувати склад і, прогнозно, він вийде назад в бік України в кінці лютого.
Як повідомлялося, Мінфраструктури спільно з ПАТ «Укрзалізиця» 15 сiчня запустили демонстраційний рейс контейнерного потягу за вказаним маршрутом, по так званому «Новому Шовковому шляху».
Тестовий рейс нового контейнерного поїзда, запущений 15 січня 2016 року за маршрутом Україна – Грузія – Азербайджан – Казахстан – Китай (через Каспійське і Чорне моря), дістався до Китаю на 16-й день шляху – в ніч з 30 на 31 січня 2016 року.
За словами міністра інфраструктури Андрія Пивоварського, даний поїзд – це одна з альтернатив для доставки вантажів між Китаєм і країнами Азії, з одного боку, та країнами Європи, з іншого. Рейс буде конкурентоспроможний і за термінами доставки (рух в дорозі – 10-12 днів в одну сторону), і за ціною в порівнянні з маршрутами через Росію.
Даний маршрут є новим напрямком «Шовкового шляху» і альтернативою, яка дозволить перенаправити вантажопотоки в східному напрямку в обхід території Росії. Він включає поромні переправи Чорного і Каспійського морів (Іллічівськ – Батумі і Алят – Актау-Порт) і повинен стати конкурентним в порівнянні з традиційним сухопутним маршрутом.
В українському уряді також очікують приєднання до проекту Туркменістану і його розвитку в напрямку поставок палива, зокрема, скрапленого газу та нафтопродуктів.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас