Бренд «Зоряні війни» оцінили в $10 мільярдів
Brand Finance оцінили бренд «Зоряні війни» в $10 млрд, повідомляється на сайті консалтингової компанії.
Як вказують дослідники, завдяки сьомому епізоду кіносаги Disney став найвпливовішим брендом. Загальну вартість бренду кіностудії Brand Finance оцінили в $31 млрд.
На друге місце в списку найвпливовіших брендів, компанія помістила Lego, на третє – l’oréal. У списку найдорожчих брендів за версією Brand Finance на першому місці корпорація Apple ($146 млрд), на другому і третьому – Google і Samsung (вартість брендів – $94 до $83 млрд відповідно).
«Зоряні війни: Пробудження сили» в рекордні терміни (12 днів) зібрав у прокаті $1 млрд, нагадують у Brand Finance. У перші вихідні прокату касові збори склали $529 млн. Сьомий епізод «Зоряних воєн» став найуспішнішим фільмом в історії Disney, зазначили в консалтинговій фірмі.
За матеріалами: Slon
Поділитися новиною