"Київпастранс" має намір в 2016 р запустити в столиці 12 нічних маршрутів транспорту


"Київпастранс" має намір в 2016 р запустити в столиці 12 нічних маршрутів транспорту

Комунальне підприємство “Київпастранс” має намір в поточному році запустити в експлуатацію 12 наземних маршрутів транспорту, який курсуватиме вночі.

Як повідомив глава підприємства Сергій Майзель, зазначений маршрути зв’яжуть з центром міста все мікрорайони Києва.

Серед них: №131 “Європейська площа” – залізничний вокзал – “Біличі”; №132 “залізничний вокзал – “Європейська площа” – м.“Тараса Шевченка” – житловий масив Оболонь”; №133 “залізничний вокзал – м.“Лук’янівська”- житловий масив“Виноградар”; №134“залізничний вокзал – м. “Голосіївська” – житловий масив “Теремки 1”; №135 “залізничний вокзал – Либідська площа – проспект Науки; №136 Кадетський гай – залізничний вокзал – житловий масив “Троєщина”; №137“залізничний вокзал – житловий масив “Позняки” – житловий масив “Осокорки” – житловий масив Харківський”; №138 “залізничний вокзал – м.“Арсенальна”- проспект Возз’єднання – “ДВРЗ”; №139 “Європейська площа” – залізничний вокзал – житловий масив “Борщагівка”; №140 “залізничний вокзал – житловий масив “Русановка” – житловий масив“Лісовий”; №141 житловий масив “Позняки” – вул.Привокзальна – м.“Дарниця” – житловий масив “Троєщина”; №142” залізничний вокзал – вул. Майдан Незалежності – житловий масив “Мінський”.

Раніше повідомлялося, що “Київпастранс” в рамках пілотного проекту має намір запустити три нічних міських автомаршрути.

Тоді в прес-службі підприємства повідомляли, що така ідея назріла давно, однак для запуску нічних маршрутів необхідний додатковий рухомий склад, якого у “Київпастрансу не було. Лише з запуском в повноцінну роботу власної станції техобслуговування у підприємства з’явилася можливість виділити такий рухомий склад.

Планується, що пілотні маршрути будуть акумулюватися в центрі міста, зокрема, в районі вокзалу “Київ-Пасажирський”, Європейської площі і прямувати у бік житлових масивів Харківський, Виноградар, Троєщина.

Зазначалося також, що рухатися цей транспорт буде з розрахунку одна одиниця рухомого складу на годину. Пасажири зможуть сідати в транспорт на певних зупинках. Вихід може здійснюватися на вимогу.

Говорячи про тариф проїзду в нічному маршруті, на підприємстві відзначали, що це не буде стандартний тариф в 3 або 4 грн, оскільки, як мінімум, оплата роботи водіїв, повинна проводитися по нічній підвищеною ставкою. Таким чином, тариф може скласти 10-15 грн за поїздку. Ці питання будуть вивчатися по ходу роботи пілота.

На підприємстві розрахували, що для виходу на беззбитковий, нульовий показник, такий маршрут повинен перевозити не менше 20 пасажирів на годину. Всі ці маршрути нові, не дублюють існуючі.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua