"Астеліт" в 2016 р має намір перепозиціонувати бренд, посилити присутність в корпоративному сегменті — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Астеліт" в 2016 р має намір перепозиціонувати бренд, посилити присутність в корпоративному сегменті

Фондовий ринок
454
ТОВ “Астеліт” (бренд life :)) в 2016 році має намір перепозиціонувати свій бренд, розширивши його на інші сегменти, особливо на корпоративний, повідомив в інтерв’ю агентству “Інтерфакс-Україна” головний виконавчий директор оператора Бурак Ерсой.
“Компанія 10 років позиціонувала себе як оператор для молоді, тому часто корпоративний бізнес не розглядав life :) в якості потенційного провайдера. Цього року ми будемо працювати над тим, щоб міняти наше позиціонування. Ми хочемо стати оператором для всіх – для сімей, великих і малих бізнесів, для серйозних корпоративних клієнтів “, – повідомив глава “Астеліту “.
За словами Б.Ерсоя, в компанії вже почалися зміни структури, зокрема, створені дві окремі дирекції в маркетингу: з корпоративного та індивідуального бізнесу.
“Поділяючи ці напрямки, ми зможемо краще сконцентруватися на корпоративних абонентів та надати їм більш цікаві та вигідні пропозиції”, – зазначив СЕО оператора.
Згідно Українському інституту інтелектуальної власності (“Укрпатент”), у вересні 2015 оператор подав заявку на реєстрацію знака для товарів і послуг “lifecell”. Крім того, в грудні “Астеліт” отримав товарний знак “WE / MOVE”, який, згідно з даними ряду ЗМІ, компанія планує використовувати для надання послуг великим корпоративним клієнтам.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас