"Астеліт" в 2016 р має намір перепозиціонувати бренд, посилити присутність в корпоративному сегменті


"Астеліт" в 2016 р має намір перепозиціонувати бренд, посилити присутність в корпоративному сегменті

ТОВ “Астеліт” (бренд life :)) в 2016 році має намір перепозиціонувати свій бренд, розширивши його на інші сегменти, особливо на корпоративний, повідомив в інтерв’ю агентству “Інтерфакс-Україна” головний виконавчий директор оператора Бурак Ерсой.

“Компанія 10 років позиціонувала себе як оператор для молоді, тому часто корпоративний бізнес не розглядав life :) в якості потенційного провайдера. Цього року ми будемо працювати над тим, щоб міняти наше позиціонування. Ми хочемо стати оператором для всіх – для сімей, великих і малих бізнесів, для серйозних корпоративних клієнтів “, – повідомив глава “Астеліту “.

За словами Б.Ерсоя, в компанії вже почалися зміни структури, зокрема, створені дві окремі дирекції в маркетингу: з корпоративного та індивідуального бізнесу.

“Поділяючи ці напрямки, ми зможемо краще сконцентруватися на корпоративних абонентів та надати їм більш цікаві та вигідні пропозиції”, – зазначив СЕО оператора.

Згідно Українському інституту інтелектуальної власності (“Укрпатент”), у вересні 2015 оператор подав заявку на реєстрацію знака для товарів і послуг “lifecell”. Крім того, в грудні “Астеліт” отримав товарний знак “WE / MOVE”, який, згідно з даними ряду ЗМІ, компанія планує використовувати для надання послуг великим корпоративним клієнтам.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Весь ринок:Фондовий ринок
Все, що ми знаємо про:lifecell
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua