460
"Астеліт" в 2016 р має намір перепозиціонувати бренд, посилити присутність в корпоративному сегменті
— Фондовий ринок
ТОВ “Астеліт” (бренд life :)) в 2016 році має намір перепозиціонувати свій бренд, розширивши його на інші сегменти, особливо на корпоративний, повідомив в інтерв’ю агентству “Інтерфакс-Україна” головний виконавчий директор оператора Бурак Ерсой.
“Компанія 10 років позиціонувала себе як оператор для молоді, тому часто корпоративний бізнес не розглядав life :) в якості потенційного провайдера. Цього року ми будемо працювати над тим, щоб міняти наше позиціонування. Ми хочемо стати оператором для всіх – для сімей, великих і малих бізнесів, для серйозних корпоративних клієнтів “, – повідомив глава “Астеліту “.
За словами Б.Ерсоя, в компанії вже почалися зміни структури, зокрема, створені дві окремі дирекції в маркетингу: з корпоративного та індивідуального бізнесу.
“Поділяючи ці напрямки, ми зможемо краще сконцентруватися на корпоративних абонентів та надати їм більш цікаві та вигідні пропозиції”, – зазначив СЕО оператора.
Згідно Українському інституту інтелектуальної власності (“Укрпатент”), у вересні 2015 оператор подав заявку на реєстрацію знака для товарів і послуг “lifecell”. Крім того, в грудні “Астеліт” отримав товарний знак “WE / MOVE”, який, згідно з даними ряду ЗМІ, компанія планує використовувати для надання послуг великим корпоративним клієнтам.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Банки декількох країн посилили контроль щодо клієнтів, пов’язаних із росією
Fitch підвищило рейтинг України після реструктуризації боргу
Інвесткомпаніям змінюють правила: що планує регулятор ринку капіталу
Ще 23 АЗС Коломойського переходять під контроль нового власник
НКЦПФР включила до списку сумнівних інвестиційних проєктів ще два кейси
Укрзалізниця повідомила, які потяги затримуються через аварію під Коростенем (список)
