"Укрзалізниця" повідомила, від чого залежатиме індексація тарифів на залізничні вантажоперевезення


"Укрзалізниця" повідомила, від чого залежатиме індексація тарифів на залізничні вантажоперевезення

Індексація тарифів на вантажні перевезення залізничним транспортом у межах України в 2016 році залежить від рішення Міністерства економічного розвитку і торгівлі та Міністерства фінансів, повідомляє ПАТ “Укрзалізниця”.

“Саме на узгодженні в цих міністерствах знаходиться проект наказу Міністерства інфраструктури про індексацію тарифів, яку пропонується здійснити в кілька етапів – в середньому за рік на 28,1%”, – йдеться в прес-релізі ПАТ.

Там зазначають, що підвищення тарифів на перевезення вантажів дозволило б поліпшити сервісне обслуговування вантажовласників за рахунок збільшення капітальних інвестицій, ремонту рухомого складу та інфраструктури залізничного транспорту, модернізації та ремонту колійної техніки, придбання нових вантажних вагонів, ремонту і модернізації локомотивів тощо.

Діючий рівень тарифів на перевезення хоча і покриває експлуатаційні витрати та витрати на ремонти, але тільки незначна частина коштів спрямовується на капітальні інвестиції для оновлення основних засобів. Так, за останні три роки спостерігається зменшення капітальних інвестицій на оновлення, реконструкцію та модернізацію основних засобів, що загострює проблему зносу стратегічних об’єктів залізничної інфраструктури та рухомого складу.

Вплив запропонованих змін тарифів до загального індексу цін виробників промислової продукції складе 0,23 процентних пункту, що відповідає кількісному припущенню, закладеному в прогнозні розрахунки основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2016 рік.

Як повідомлялося, в заступник глави МЕРТ Руслан Корж кінці грудня 2015 повідомляв, що підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення в 2016 році, яке закладено в проекті фінансового плану ПАТ “Укрзалізниця”, чи не суперечить макроекономічним прогнозом, який підготувало міністерство, згадуючи про зазначений 0,23 процентних пунктах.

“Ми також є прихильниками того, що рано чи пізно необхідно переходити до економічної обґрунтованості тарифів. На сьогоднішній день тарифи відокремлені від економіки. Те підвищення, яке з 1 січня закладено у фінплані, я би пропонував вважати неминучим”, – говорив він.

Крім того, глава Мініфраструктури Андрій Пивоварський спростував інформацію про те, що підвищення залізничних тарифів призведе до колапсу в енергогенерації, ринку видобутку руди, хімічної галузі.

У свою чергу глава Міненерговугілля Володимир Демчишин зазначив, що у всіх важке становище, проблеми, зокрема, у видобутку руди та інших галузях, проте це стосується і інфраструктури.

“З одного боку, здається, що піднімати тарифи неправильно, але з іншого боку ми заганяємо інфраструктуру в глухий кут. Так, тариф дуже складний, і треба його вирівнювати всередині структури, це дасть ефект, але нам важливіше, щоб послуга, яку ми замовили, була, щоб вагони були справні, а для цього у них (в “Укрзалізниці” – ред.) повинні бути гроші, а якщо у них поламаний вагон, не вистачає локомотивів, то потрібна можливість щоб вони були, щоб вони їх купили. Я вважаю , що потрібно шукати баланс “, – сказав А.Демчишин.

Тарифи на вантажні залізничні перевезення спочатку планувалося в 2016 році підвищити у два етапи на 30% в цілому – з 1 січня і з 1 липня на 15%.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua