Автомобілі можуть знову подорожчати після Нового року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Автомобілі можуть знову подорожчати після Нового року

Особисті фінанси
7563
Наступного року ціни на нові автомобілі можуть зрости на 10-17%. На цю ситуацію вплине відразу кілька рішень влади: так, з 6 грудня в Україні ввели додаткове мито до 12,12% на імпорт нових авто з Узбекистану, але з 1 січня скасували імпортний збір у 5-10%. Але вже з 3 січня запрацює спецмито у 10-17% на ввезення свіжих машин з РФ. І, нарешті, відповідно до Угоди про асоціацію, заборонять ввезення авто з ЄС, які не відповідають екостандартам Євро-5.
Так, узбецькі легковики, точніше, авто, зібрані в цій країні (Nexia, Matiz, Damas, Daewoo Lacetti) можуть подорожчати за рахунок мита і ПДВ на 14%. На 10% стануть дорожчими і європейські марки російського складання (Volkswagen, Nissan, Peugeot, Citroen, Kia, Hyundai, Renault). А ось безпосередньо автобренди РФ (Chevrolet NIVA, АвтоВАЗ) підскочать у ціні на 15-17%. Правда, так значно авто не подорожчають: утримати ціни допоможе скасування імпортного збору у 5-10%. “Це означає, що автодилери знизять ціни. Але тільки на 2-3%. Тобто авто подорожчають в середньому на 10-15%”, — пояснює нам гендиректор ВААІД Олег Назаренко.
А от як будуть формуватися ціни на авто, що вже були у використанні, у зв’язку із забороною ввезення автомобілів з ЄС нижче екостандарту Євро-5, експерти не беруться прогнозувати. “Екостандарт Євро-5 на легкові авто діє з 2009-го, тобто це впливає на модельний ряд 2010-го. Значить, іномарки старше 5 років ввозитися в Україну не будуть. Сумнівно, що це нововведення вплине на зростання цін на автомобілі б/у, оскільки на ціни впливає попит-пропозиція на ринку, а також курс долара. Тому взимку і навесні навряд чи варто чекати різких змін ціни”, — вважає аналітик RST.ua Микола Росличенко. Експерти впевнені, що в 2016-му українці традиційно найактивніше купуватимуть бюджетні авто вартістю до $15 тис. європейського й азіатського виробництва.
За підсумками 2015-го в Україні буде продано до 50 тис. нових авто, завезених з-за кордону, вважають у ВААІД: даний сегмент авторинку просів в середньому на 56%.
“Купівля бюджетних авто вартістю до $10-12 тис., а також елітних, що стартують від $35 тис. — впала на 30%. А середній сегмент машин ($10-30 тис.) просів на 70%”, — говорить Олег Назаренко.
За його словами, українці не готові зараз ризикувати: “Забезпечені люди й надалі активно цікавляться машинами. Ті, хто купує недорогі машини, як і раніше, розраховують лише на свої фінансові можливості. А ось середньоцінові легковики українці купували в основному в кредит, а зараз ризикувати не готові”. Замість нових, українці все активніше купують вживані авто: ринок б/у в 2015-му зріс на 10-20%, і може досягти 500-700 тис. угод.
“Люди активніше купують б/у автомобілі не тільки на авторинках або через газети, але і на інтернет-майданчиках. Це підтверджують цифри: за добу по Україні може бути зафіксовано близько 1,5 тис. угод, або близько 35-45 тис. на місяць”, — уточнює Микола Росличенко.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас