Підвищення залізничного тарифу загрожує віяловими відключеннями електрики, - експерт — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Підвищення залізничного тарифу загрожує віяловими відключеннями електрики, - експерт

Казна та Політика
2273
Підвищення залізничного тарифу на перевезення вугілля зробить нерентабельною роботу ТЕС і призведе до віялових відключень електрики.
“Зараз, на жаль, борги за вугілля вже значні. Але гроші, які теплова генерація повинна була вугільникам, тепер підуть за перевезення. Вугільники їх не отримають… Тому ситуація буде погіршуватися, причому на всіх фронтах. Погіршає рентабельність роботи теплової генерації, шахти, швидше за все, недоотримають певну частину коштів, яку могли б отримати. У підсумку борги перед шахтами зростуть. Шахти, швидше за все, не заплатять значні суми грошей до бюджету, тому що їм нічим буде платити податки, нічим буде платити зарплати”, – пояснив Дмитро Марунич.
Він додав, що НКРЕКП не збирається підвищувати тариф на електроенергію, що виробляється ТЕС, тому криза у тепловій генерації надалі посилюватиметься. Через зростання заборгованості перед вугільниками, шахти можуть перестати відпускати вугілля, що в середньостроковій перспективі загрожує обернутися віяловими відключеннями електроенергії.
Експерт також припустив, що відставка міністра Пивоварського, який ініціював різке збільшення тарифів на вантажні залізничні перевезення, пов’язана з тим, що його позиція була підтримана Кабміном. Буквально за день до цього вони виносили на Кабмін фінплан “Укрзалізниці”.
Я думаю, що це взаємопов’язані речі. Намагаються поліпшити фінансовий стан “Укрзалізниці”, але, цілком очевидно, що це призведе до дуже несприятливих наслідків для суміжних галузей”, – наголосив Дмитро Марунич.
Нагадаємо, 25 листопада міністр інфраструктури Андрій Пивоварський заявив, що транспортне відомство ініціює підвищення тарифів на вантажоперевезення на 15% з 1 січня 2016 року і ще на 15% з 1 липня 16-го. Міністр енергетики та вугільної промисловості Володимир Демчишин зазначив, що тарифи на вантажні залізничні перевезення повинні відповідати ситуації у вітчизняній економіці, а “Укрзалізниці” необхідно підвищувати ефективність роботи та оптимізувати витрати.
За матеріалами:
Українські Новини
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас