Інтернет-магазин Alibaba не готовий відмовитися від продажу підробок — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Інтернет-магазин Alibaba не готовий відмовитися від продажу підробок

Фондовий ринок
682
Китайський інтернет-магазин Alibaba знову отримав звинувачення у продажі підробок. На цей раз звинувачення в контрафакті надійшли від основного конкурента Alibaba на китайському ринку – JD.com.
Засновник і виконавчий директор JD, Річард Лю, стверджує, що підробки продаються на внутрішньому ринку. Це шкодить всьому китайському онлайн-ритейлу: через велике число підробок покупці перестають довіряти вітчизняним інтернет-магазинах і переходять на японських рітейлерів.
«Інтернет-індустрія Китаю як і раніше працює за законом джунглів. Ми хочемо привести її в цивілізований світ », – зазначив глава JD.com і додав, що на його думку прибрати контрафакт з майданчиків Alibaba міг би один програміст за один день.
Засновник Alibaba Group, Джек Ма відзначив, що для того, щоб зберегти репутацію захисника тисяч дрібних китайських виробників, він готовий програвати в судах і платити штрафи. За оцінками експертів, на TaoBao (один з підрозділів Alibaba) зараз продається тільки 20% оригінальної продукції. Якщо одночасно прибрати з майданчика все підроблені товари, то чимало китайців позбудуться роботи, а Alibaba Group взагалі розориться.
Джек Ма не тільки захищає продавців контрафакту. Він перекладає відповідальність за продаж підробок на покупця:
«Якщо ви хочете купити Rolex Rmb25 за чотири долари, ви можете звинувачувати тільки власну жадібність».
JD не вперше висуває претензії до Alibaba, щоб привернути увагу до власного інтернет-магазину, який більш жорстко контролює якість та оригінальність товару. Антиреклама конкурента призвела до того, що з січня цього року акції JD збільшилися в ціні на 40%, в той час як акції Alibaba впали на 18%.
Ганна Сливка
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас