Металурги: підвищення тарифів на залізничні перевезення викликає рецесію — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Металурги: підвищення тарифів на залізничні перевезення викликає рецесію

Фондовий ринок
159
Підвищення тарифів на залізничні перевезення, яке Міністерство інфраструктури планує вжити в наступному році, стане критичним для українських металургів, викликавши тривалу рецесію в економіці України.
Про це в інтерв’ю виданню розповіли керівники найбільших підприємств галузі.
За словами генерального директора Маріупольського металургійного комбінату ім. Ілліча групи «Метінвест» Юрія Зінченка, підвищення тарифів в цілому для групи означає збільшення витрат на на $80 млн. Для самого комбінату додаткові витрати складуть $ 25 млн.
«Пропонована міністерством індексація залізничних тарифів призведе до збільшення собівартості нашої металопродукції в середньому на $7/т. У поточних ринкових умовах така значна індексація призведе до втрати цілого ряду низькомаржинальних ринків, таких як Перська Затока, Близький Схід, Північна Африка і Туреччина, на яких ми змушені конкурувати з виробниками з РФ і Китаю. Це означає зниження виробництва на 25% від запланованого на 2016 рік рівня і практично безповоротну в поточних умовах втрату ринків», – заявив Зінченко.
За його словами, ММК ім. Ілліча та «Азовсталь» є містоутворюючими підприємствами для Маріуполя. Рівень завантаження їх потужностей безпосередньо впливає на всі сфери життєдіяльності міста (енергетика, автомобільні та залізничні перевезення, морський порт, будівельні та машинобудівні підприємства).
Як заявив голова ПАТ «Авдіївський коксохімічний завод» Муса Магомедов, в результаті підвищення залізничних тарифів собівартість коксу зросте на $2,5/т. Підвищення залізничних тарифів обернеться зниженням виробництва чавуну споживачами продукції комбінату – металургійними підприємствами.
«Перейти на інші види транспорту можливості практично немає, оскільки основними вантажами, які приймає/відправляє коксохімічний завод, є вугілля і кокс, які безальтернативно зав’язані на залізниці», – стверджує Магомедов.
На думку металургів, з 2011 року обсяги вантажних залізничних перевезень на «Укрзалізниці» скорочуються, а «тягар зростаючих витрат чиновники намагаються перекласти на решту вантажну базу».
«Якщо у нас такі низькі тарифи, то чому обсяги перевезень скорочуються? Варто задуматися – можливо, щось не так у логікою чиновників? Можливо, не вони дотують промисловість, а промисловість платить посильний в поточних умовах тариф? Різкі зміни тарифних умов приведуть до збитковості цілих галузей, підприємства закриються, вантажів стане менше, і УЗ знову буде ініціювати підвищення тарифів. Це порочне коло, вийти з якого нам буде дуже складно. Економіка України увійде в тривалу рецесію», – вважає Магомедов.
Нагадаємо, міністр інфраструктури Андрій Пивоварський заявив про плани щодо підвищення тарифів на вантажні перевезення в наступному році на 30%.
За матеріалами:
lb.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас