Xiaomi кинула виклик Apple на ринку пристроїв, які носять на тілі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Xiaomi кинула виклик Apple на ринку пристроїв, які носять на тілі

Фондовий ринок
1112
За липень-вересень 2015 року китайські виробники зміцнили свої позиції на ринку пристроїв, які носять на тілі, і завдяки агресивній політиці цей сегмент зріс у три рази в порівнянні з показником роком раніше.
За даними дослідницької компанії IDC, за передостанню чверть цього року в світі було продано 21 млн розумних годинників і браслетів, що на 197,6% більше, ніж за такий проміжок 2014 року.
“Китай швидко стає стрімко зростаючим ринком пристроїв, які носять на тілі, залучаючи підприємства, що бажають конкурувати за ціною і функціоналом, — зазначив аналітик компанії IDC Рамон Ламі — Проблема в тому, чи зможуть ці виробники розширити свою присутність, як вже зробили деякі з них, переступивши межі своєї країни і з’явившись на інших ринках”.
За кількістю проданих пристроїв лідером залишилася Fitbit, що спеціалізується переважно на виробництві браслетів для занять спортом. За третій квартал вона продала 4,7 подібних гаджетів (22,2% ринку). Роком раніше ця компанія завоювала значно більшу ринкову частку (32,8%), продавши всього 2,3 млн натільних пристроїв.
Ще рік тому компанія Apple взагалі не була присутня на ринку, а частка китайської Xiaomi була мізерною (0,4 млн). У липні-вересні поточного року “яблучна” корпорація зуміла продати 3,9 млн iWatch за і посіла друге місце серед найбільших виробників. Але до неї впритул наблизився виробник з Піднебесної — продажі “розумних” годинників і браслетів виробництва компанії Xiaomi підскочили до 3,7 млн штук.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас