"Укрзалізниця" посилить контроль за безбілетниками — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Укрзалізниця" посилить контроль за безбілетниками

Казна та Політика
611
ПАТ “Укрзалізниця” має намір посилювати контроль безквиткового проїзду громадян у залізничному транспорті.
“Не тільки можна, а й потрібно, щоб пасажир купував квиток. Але сьогодні він його не купує, вступаючи в змову з контролером, заплативши йому в два рази менше. Ми маємо намір посилювати контрольні перевірки саме за цим персоналом. Якщо людина порушує, вона просто не повинна працювати. Це стосується як поїзних бригад пасажирських поїздів, так і контролерів у приміських поїздах Якщо людина провозить безквиткового пасажира, вона завдає шкоди державі і компанії”, – зазначив в.о. заступника генерального директора “Укрзалізниці” Ігор Бреус.
Протягом 2015 року “Укрзалізниця” звільнила більше 300 співробітників саме за безквитковий провіз пасажирів.
Говорячи про проблему відсутності квиткових кас на багатьох станціях приміського сполучення, в.о. заступника гендиректора “Укрзалізниці” зазначив, що це питання було б об’єктивним, якщо не вивчати аналіз продажів проїзних документів через такі каси.
“За фактом виходив продаж чотирьох-п’яти квитків. Просто, оминаючи касу, пасажири йшли спокійно в електропоїзд. На жаль, ця ситуація склалася не вчора, вона прогресувала близько 20 років. Потрібно цю роботу повертати назад. Ніхто ж не заходить в магазин і не просить видати безкоштовно батон хліба або палицю ковбаси, а в поїзді можна їздити безкоштовно … Ми підійшли до тієї межі і до того економічному становища, що якщо правила гри не зміняться, у нас не буде можливості забезпечити ці перевезення”, – констатував Бреус.
Щодо махінацій у квиткових касах далекого прямування, Ігор Бреус повідомив, що всі правопорушення в квитковому сегменті становлять 0,01% загальних продажів.
“І коли намагаються піднести інформацію, що це масові порушення, я не погоджуся. Я не стою на сторожі інтересів порушників, ми прощаємося з такими. Це знову-таки відбувається тому, що вартість проїзду незрівнянно нижча економічно обґрунтованої. Якщо пасажир спокійно переплачує при перепродажі за квиток в два рази більше, це підкреслює, що вартість проїзду не відповідає витратам “, – резюмував Бреус.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас