Канадська компанія Mobify купила український сервіс мобільного маркетингу
Український сервіс мобільного маркетингу Jeapie куплений канадською компанією Mobify.
Сума угоди не розкривається, але відомо, що мова ідею про семизначні цифри. В якості альтернативи стартап розглядав раунд Seed/A.
Стартап буде поглинений Mobify, яка займається рішеннями в області мобільного e-commerce для рітейлерів Північної Америки, Великобританії, Японії та інших країн.
Основний офіс Mobify розташований у Ванкувері, в її штаті – близько сотні співробітників.
Засновники в найближчі дні виїдуть до Ванкувера, де будуть працювати над інтеграцією продуктів, а розробники і команда маркетингу залишиться в Україні.
Це – перша угода щодо виходу з портфельної компанії фонду GrowthUP +, заснованого восени 2013 року партнерами Денисом Довгополим і Миколою Савіним.
“В рамках нашого партнерства з Digital Future в 2014 році ми запропонували їм проінвестувати Jeapie. Разом з інвестицією Jeapie отримали доступ до клієнтів, каналах і додаткової технічної експертизі. За цей час вони створили технологію світового рівня і їм стало тісно в Україні. Ми раді за хлопців, плюс це наш перший формальний екзит фонду “, – розповідає про угоду Денис Довгополий, керуючий директор GrowthUP Group.
Jeapie – це сервіс доставки мобільних push-повідомлень. Для компаній, які поки не мають мобільних додатків, але вже хочуть економити на SMS-розсилках, Jeapie надає конструктор додатків для прийому повідомлень.
Для тих же, у кого є існуючі мобільні додатки, Jeapie пропонує програмну бібліотеку (SDK) для впровадження “розумних” повідомлень з кросплатформенною доставкою, статистикою розсилок, сегментацією аудиторії і візуальним конструктором повідомлень.
За матеріалами: Ain.Ua
Поділитися новиною