Банки як і раніше користуються довірою у американських споживачів
Незважаючи на зростаючу кількість технологічних компаній, які виходять на ринок фінансових послуг і намагаються конкурувати з традиційними фінустановами, споживачі як і раніше більше довіряють банкам проведення платежів і свої фінанси в принципі.
Про це повідомляється в звіті за результатами дослідження, проведеного для Американської банківської асоціації влітку цього року.
У ході дослідження 1000 опитаних американців відповідали на питання “Кому ви довіряєте проведення платежів?”. Відповіді були наступними:
- Банкам – 75% (73% в 2014 році)
- Телекомунікаційним компаніям (як то найбільший американський мобільний оператор Verizon) – 1% (1% в 2014 році)
- Найбільшим рітейлерам – 1% (2% в 2014 році)
- Провайдерам альтернативних платежів (наприклад, PayPal) – 4% (8% у 2014 році)
- 18% не змогли визначитися з відповіддю (16% в 2014 році).
- Телекомунікаційним компаніям (як то найбільший американський мобільний оператор Verizon) – 1% (1% в 2014 році)
- Найбільшим рітейлерам – 1% (2% в 2014 році)
- Провайдерам альтернативних платежів (наприклад, PayPal) – 4% (8% у 2014 році)
- 18% не змогли визначитися з відповіддю (16% в 2014 році).
6% опитаних споживачів хоч раз використовували мобільний додаток на своєму смартфоні для здійснення платежу. З них 4% користувалися додатком PayPal, 42% – Apple Pay, 11% – Google Wallet.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною