Затримка рахунків за світло: Чому деякі кияни не отримали платіжок — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Затримка рахунків за світло: Чому деякі кияни не отримали платіжок

Особисті фінанси
744
Компанія “Київенерго” попереджає мешканців Дніпровського району про те, що у зв’язку з тимчасовими технічними проблемами не була надрукована частина рахунків за спожиту в жовтні електроенергію.
“Компанія приносить вибачення за тимчасові незручності та рекомендує жителям Дніпровського району, яким не надійшли рахунки, оплатити спожиту в жовтні електроенергію за фактичними показаннями електролічильників”, – говорять в компанії.
Клієнтам, які заплатили за спожиту в жовтні електроенергію за фактичними показаннями за допомогою одного із зазначених нижче способів, подальші нарахування будуть проводитися з урахуванням сплаченого періоду:
- Можна скористатися веб-сервісом “Особистий кабінет”. З його допомогою можна вказати поточні показання лічильника і самостійно сформувати рахунок для оплати. До речі, якщо є бажання сплатити онлайн, а не ходити в банк – це також можна зробити в Особистому кабінеті.
- Можна скачати на сайті для клієнтів “Київенерго” бланк квитанції на оплату електроенергії (є бланком з абонкнижки), заповнити його і сплатити у відділенні банку або через платіжний термінал.
- Можна записати показання лічильника і звернутися в будь-який з 12 центрів обслуговування клієнтів. Спеціаліст центру обслуговування видасть рахунок, який буде сформований на дату звернення.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас