Blizzard купує розробника мобільних ігор за $5,9 млрд


Blizzard купує розробника мобільних ігор за $5,9 млрд

Компанія Activision Blizzard, відома з комп’ютерних ігор Call of Duty, Quake і Warcraft, купила розробника King Digital Entertainment, який створив популярну мобільну гру Candy Crush Saga. Сума угоди склала $ 5,9 млрд.

За кожну акцію King Digital Activision заплатить $ 18, загальна сума операції складе $ 5,9 млрд, що на 26% вище нинішньої ринкової капіталізації. Вартість акції King на IPO компанії в 2014 році склала $ 22,5. Після покупки King буде працювати як самостійне підприємство, зберігши нинішнє керівництво.

Головним продуктом King Digital Entertainment вважається мобільна гра-пазл Candy Crush Saga, спочатку доступна на сайті King, пізніше – в соціальній мережі Facebook, а потім і якості мобільного додатка для iOS і Android .. Основний прибуток гра приносить за рахунок внутрішньоігрових транзакцій.

Всього в каталозі компанії близько 200 ігор, проте жодна з них не досягла популярності Candy Crush. З 2014 року кількість користувачів Candy Crush скоротилося з 11,86 млн чоловік до 8,6 млн, а прибуток King Digital скоротилася з $ 641 млн у першому кварталі 2014 року до $ 604 млн. На даний момент продукцією King Digital Entertaintment щомісяця користуються до 340 млн осіб .

Activision Blizzard є власником однієї з найбільших розважальних мереж, з більш ніж 500 мільйонами активних користувачів на місяць у 196 країнах світу і з 10 найвідомішими інтерактивними франшизами в світі. У компанії вважають, що придбання King дозволить зміцнити позиції на ринку мобільних ігор.

З урахуванням вартості, угоду можна вважати виразним індикатором того, що видавці відеоігор зміщують фокус з ПК і консолей на мобільні пристрої, прагнучи розширити споживчу базу. За оцінкою Activision Blizzard, в поточному році цей сегмент принесе більше 36 млрд доларів виручки.

«Сумарний прибуток зробить нас найбільшою і прибутковою компанією в ігровій індустрії, – заявив глава Activision Blizzard Боббі Котик. – Наша база в півмільярда активних користувачів і можливість вибору ігрової платформи дозволить нам створювати кращі ігри для великої кількості людей ».

Згідно з дослідженням Newzoo, в 2014 р Activision Blizzard посіла п’яте місце на світовому ринку комп’ютерних ігор з виторгом $4,4 млрд. Лідирують в рейтингу Tencent ($7,2 млрд), Sony ($ 6 млрд), Microsoft ($ 5 млрд) і EA ( $ 4,5 млрд).
За останні 12 місяців, по 30 вересня 2015 року, виручка King не по загальноприйнятих стандартах бухобліку склала $ 2,1 млрд. Виручка Activision Blizzard за цей же період – $ 4,7 млрд. Прибуток не по загальноприйнятих стандартах бухобліку склала: у King – $ 0 , 9 млрд, у Activision Blizzard – $ 1,6 млрд.

Завершення операції, якій належить пройти всі необхідні в таких випадках формальності, а також дістати схвалення акціонерів і уряду Ірландії, очікується до весни 2016 року.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua