"Укрзалізниця" оприлюднила план реструктуризації на найближчі п'ять років — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Укрзалізниця" оприлюднила план реструктуризації на найближчі п'ять років

Казна та Політика
1130
Реєстрація 21 жовтня акціонерного товариства “Українська залізниця” стала відправною точкою у формуванні національного залізничного перевізника. У найближчі п’ять років належить закласти фундамент вертикальної моделі функціонування “Укрзалізниці” замість нинішньої горизонтальної, а новому менеджменту – вирішити безліч непростих завдань.
Згідно з представленим “Укрзалізницею” планом реструктуризації, 2016 рік стане для компанії перехідним. Протягом наступного року структура “Укрзалізниці” буде перебудовуватися за функціональним принципом, що означає виділення вертикалей, кожна зі своїм керівником – членом правління ПАТ.
Основні завдання на 2016 рік – концентрація повноважень в центральному офісі “Укрзалізниці” і поступова передача управлінських функцій регіональних залізниць до центрального апарату “Укрзалізниці”.
Наступний етап триватиме протягом 2017-2018 років. У керівництві ПАТ “Укрзалізниця” розглядають цей період як ключовий для досягнення успіху реформи. За цей час повинна бути повністю вибудувана структура філій. Основні напрямки роботи – створення вагонних компаній (включаючи поділ депо з ремонту рухомого складу “Укрзалізниці” і приватних компаній) передача в комерційну вертикаль локомотивного парку, створення вертикалі інтермодальних перевезень.
За два роки правлінню ПАТ належить перейти до холдингового характеру управління, заявлена централізація функцій з управління вантажними і пасажирськими перевезеннями, інфраструктурою і непрофільними підприємствами у складі філій. Крім того, передбачено створення в кожній філії фінансових, кадрових і технічних служб для подальшого перетворення філій в окремі компанії.
Третій, заключний етап реформування “Укрзалізниці”, намічений на 2018-2020 роки. У цей період повинна бути побудована холдингова структура за функціональним принципом – в “Укрзалізниці” орієнтуються на Deutsche Bahn AG (Німецька залізнична компанія), яка є однією з найуспішніших у світі. Крім того, мають бути остаточно виділені залежні компанії за основними напрямками роботи залізничного відомства.
Нагадаємо, Кабінет міністрів постановою №815 від 7 жовтня 2015 затвердив чисельність правління створюваного ПАТ “Українська залізниця” у складі шести осіб, в їх числі – голова правління.
До складу правління “Української залізниці” увійшли нинішній в.о. гендиректора “Укрзалізниці” Олександр Завгородній, директор з корпоративного управління і мотивації персоналу “Укрзалізниці” Оксана Марина, директор з інфраструктури “Укрзалізниці” Сергій Михальчук, директор з реформування, правової та майнової політиці “Укрзалізниці” Євген Кравцов. Після отримання дозволу на працевлаштування до складу правління увійде радник міністра інфраструктури з питань реформування залізничного транспорту Штефан Хофсаес.
ПАТ “Українська залізниця”, 100% акцій якого закріплюються в держвласності, створене на базі “Укрзалізниці”, а також більше 50 підприємств та установ залізничного транспорту загального користування, що реорганізовуються шляхом злиття. У перелік підприємств, на базі яких утворюється ПАТ, входить шість залізниць, вагоноремонтні заводи, залізничні держпідприємства, проектно-вишукувальні інститути залізничного транспорту, ряд проектно-конструкторсько-технологічних бюро.
Активи Державної адміністрації залізничного транспорту України в рамках підготовки до корпоратизації оцінені в 245 млрд грн без урахування анексованого Криму і зони проведення АТО.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас