ОПЕК перейнялася своїм іміджем, - WSJ
Організація країн-експортерів нафти (ОПЕК) вирішила зайнятися своїм іміджем в очах світової громадськості, пише The Wall Street Journal.
Внутрішні документи нафтового картелю, що опинилися в розпорядженні видання, показують, що за останні 12 місяців керівники ОПЕК висловлювали стурбованість нападками на організацію, цікавилися перспективами виходу в соціальні ЗМІ і працювали над налагодженням відносин з азіатськими клієнтами.
У травневій доповіді, наприклад, зазначалося, що ОПЕК “слід працювати над покращенням іміджу”. Автори доповіді тоді визнавали, що завдання нелегке.
У листопаді минулого року в якості однієї з можливостей підвищення обізнаності про ОПЕК і формуванні позитивного образу обговорювалася присутність у соціальних ЗМІ. На даний момент у картелю немає офіційних облікових записів в Twitter або Facebook, які можна було б використовувати для регулярного поширення інформації, відзначає WSJ.
Листопадова доповідь також звертала увагу на необхідність подальшої роботи над сприйняттям нафти як основного товару організації.
Ці та інші документи були підготовлені в процесі розробки довгострокової стратегії ОПЕК. Після засідання ОПЕК 4 грудня очікується публікація витягів з цієї стратегії.
За матеріалами: The Wall Street Journal
Поділитися новиною