Навіщо Snapchat віддав за одеській Looksery $150 млн: Мессенджер вводить нову модель монетизації — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Навіщо Snapchat віддав за одеській Looksery $150 млн: Мессенджер вводить нову модель монетизації

Технології&Авто
826
Якщо комусь цифра в $150 млн за технологію та патенти Looksery і здалася трохи високою, подивіться, що Snapchat планує з ними робити. Згідно з даними Financial Times, американський месенджер запускає нову модель заробітку: продаж брендованих фільтрів для селфі і відео. $150 млн відіб’ються неймовірно швидко, якщо поглянути на розцінки для такої послуги.
За даними видання, брендовані «лінзи» – Lenses (саме так назвали фільтри Looksery в останньому апдейте Snapchat) обійдуться замовнику в $ 750 000. Стільки бренди будуть платити, якщо мова йде про всю базу користувачів в піковий день, такий як Хеллоуін або прем’єра фільму. Для звичайного дня сума такого замовлення складе $450 000.
За даними видання, компанія планує досягти доходу в $100 млн щорічно від цієї послуги, при цьому деякі бренди вже уклали попередні угоди на $10 млн тільки на наступний рік.
Очікується, що голлівудські студії будуть в числі перших покупців. Це не дивно, просто уявіть, як можна урізноманітнити рекламну кампанію, якщо наприклад, в день прем’єри черговогї «Залізної людини» давати користувачам ось цей фільтр, трохи змінений, щоб вони могли вислати селфі з інтерфейсом Тоні Старка друзям і знайомим.
А якщо ще й додати до цих брендованих селфі можливість в один клік перейти до трейлера фільму … Можна уявити, на яку суму Marvel буде готова розщедритися заради такої можливості, пише TechCrunch.
Відзначимо, що Looksery, коли стартап був ще окремою командою, заробляв на ліцензуванні своєї технології, і брендовані селфі розглядалися як один з можливих каналів монетизації. За даними редакції, це дозволяло команді досягати обороту в $ 1 млн за місяць.
Нагадаємо, в середині вересня стало відомо, що одеський Looksery став частиною команди Snapchat, при чому сума операції склала рекордні для українського стартап-ринку $ 150 млн.
За матеріалами:
Financial Times
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас